IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Tiguan на старо – какво да очакваме?

Първото поколение на кросоувъра раздели собствениците си на два лагера

Volkswagen Tiguan, който се произвежда от 2007 до 2016 година, е първородният модел на концерна Volkswagen в класа на компактните кросоувъри. Той се представи отлично на пазара, но имаше и някои проблеми, които разделиха собствениците на два лагера. Единият счита Tiguan за отлично попадение, докато вторите не искат и да чуят повече за този модел.


VW Tiguan


Кросоувърът споделя платформата PQ35 с модели като Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Yeti и Octavia. По-големият - Volkswagen Passat, също използва много от елементите на шасито. Първоначално Tiguan е оборудван с бензинови двигатели 1.4 TSI (150 к.с.) и 2.0 TSI (170 к.с.), като и с дизелов 2.0 TDI (140 к.с.). През 2011 година моделът претърпя фейслифт, като мощността на 2,0-литровия дизел беше увеличена 180, 200 или 210 к.с.

Разнообразие има и в трансмисията - Tiguan е оборудван както с предно предаване, така и с многодисков съединител с връзка на задната ос. В допълнение към ръчната скоростна кутия имаше класическа хидравлична автоматична, както и 6- и 7-степенни преселективни роботи.

Проблеми и недостатъци на първия VW Tiguan (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Т.живков ( преди 2 години )
    Купете си лада нива и се наслаждавайте на комфорта
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Иво ( преди 2 години )
    Не се заяждам,но доста народ напусна тази марка изобщо.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Toto rino ( преди 2 години )
    Само проблеми, какво друго !?
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    въпрос ( преди 2 години )
    4matic версията от 2009 постоянно ли е включено 4x4?
  • #18
    6 rate up comment 7 rate down comment
    ники ( преди 2 години )
    Някой от коментиращите возил ли се е на задната седалка на това сбъркано автомобилно творение, все едно си седнал на лагерна количка честито на мазохистите собствениците веднъж се возих няма да повторя
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Лев4о ( преди 2 години )
    Такива глупости отдавна не бях чел. А сега има и Тигуан 2 и 3. Нещо за тях?
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    petrol ( преди 2 години )
    Очаквайте... усукани разпределителни валове... и други подигравки с клиентите.
  • #15
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Аз определено съм от втория тип купувачи. Буквално не е имало нещо,, с което да не съм имал проблем в този автомобил. Особено с двигателя - проблем с веригата, проблем с горенето на масло. Уж някакво директно впръскване - колата си гори толкова, колкото и с многоточков инжекцион, само че трака като дизел, чувствителна е на гориво и постоянно трупа нагари. Кутията и тя не след дълго време започна да създава проблеми и скоро се наложи ремонт. Дали колата си струва парите - за мен твърдо не.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до песимиста ( преди 2 години )
    Стига фантастика бе , шано. 7 години караме служебна баничарка Пежо и е на 260хил.км още не са ни казали че е за основен ремонт , нищо им няма на новите коли
  • #13
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Т.е очакваното при съвременните "даунсайзинг" двигатели. Към 100к км почват ремонтите, след 200к (когато идват у нас втора ръка) вече е за основен ремонт. Не, мерси. Отделно не знам тези изпилени двигателчета дали въобще имат мегдан за ремонт- всичко е изчислено до нанометър- няма къде да "пилнеш". Съвременните коли- нова, караш я до 200к км и после пак.