Второто поколение на Skoda Superb се произвежда през периода 2008-2015 година, като претърпя един сериозен фейслифт през 2013 година. При него най-голямата промяна беше модернизирането на роботизирана скоростна кутия DSG7, която създаваше и много проблеми, но при обновяването на модела повечето бяха решени.
На пазара се срещат не само стандартния лифтбек, но и комбита, които обаче са по-редки. Същото се отнася и са модификациите със задвижване на четирите колела. Най-силните страни на Superb са сравнително достъпната цена, високият комфорт, големият салон - особено отзад, както и огромният багажник, който побира 595 литра.
Моделът си има и недостатъци, като най-често оплакванията са от електрическите система, които бързо излизат от строя. Хромът и фаровете потъмняват, а системата за отопление не успява да се справи, когато навън е много студено.
Skoda Superb II (2008-2015) - силни и слаби страни (ГАЛЕРИЯ):
Едни от често срещаните предложения на пазара са с бензиновите турбомотори с обем 1,8 литра (152 к.с.) и 2,0 литра (200 к.с.). Двата двигателя са доста близки като конструкция, затова и проблемите им са идентични. Основният е голям "апетит" за масло, придружен с коксуване на клапаните и лагерите, както и с протичане на уплътненията. Ресурсът на ангренажната верига е непредсказуем, същото се отнася за бензиновата и водната помпи. Термостатът също е много капризен. След 2013 година повечето проблеми са отстранени и двигателят може да изкара до 300 000 км при добри грижи.