IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota Land Cruiser 200 на старо – какво да очакваме?

Невероятно надеждният всъдеход си има своите слабости и те не са само при дизела

Предишното поколение на Toyota Land Cruiser 200 се появи в края на 2007 година, като се предлагаше с два V8 двигателя - усъвършенстван бензинов 4,7-литров 2UZ-FE със система VVT-i и нов турбодизел 1VD-FTV. Първият е оборудван с 5-степенна автоматична трансмисия, а дизеловият двигател получава автоматична скоростна кутия с 6 предавки.


Toyota Land Cruiser


Когато моделът беше актуализиран през 2012 година, бензиновият агрегат беше заменен с 4,6-литров двигател 1UR-FE, който се съчетава с 6-степенен автомат. Фейслифтът през 2015 година засегна екстериора и добави някои електронни системи. По специално, при движение по тежък терен една от колелата блокира, за да намали радиуса на завиване.

Какви са слабите и силните страни на легендарния всъдеход и за какво трябва да внимава купувачът при избора на този модел? На тези два основни въпроса отговор дава Антон Бондар, главен инженер на фирмата Tolex Tuning, която се е специализирала в ремонтите и поддръжката на Toyota Land Cruiser 200. Той коментира основно версиите с V8 двигател, тъй като такъв мотор не се предлага при новото поколение на всъдехода с индекс 300.

Проблеми при Toyota Land Cruiser 200 на старо (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма по-здрав СУВ.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    101 ( преди 1 месец )
    До #6, един здравомислещ човек, явно карал такава.Моя списък с чупещи се неща е много, много, много дълъг. Карана от нова.Истината, е че колата е супер комфортна, хубава и прекрасна до 130-160.000 км, после започват глупостите. Окачването е толкова сложно, че никога няма да вози, както като ново.Много скъп и луксозен танк.Понеже е танк, за танк автомобилните показатели са му добри...
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Карач ( преди 1 месец )
    Тотален гнилоч, на който му требе един бидон с масло щото доливаш на 500км и тва окачване старото е ***.
  • #6
    18 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Защо са се блъскали да пишат толкова думи, като може да се опише с две? Абсолютен .... Значи скоростната кутия била много здрава, но само ако не се кара агресивно. И какво и е здравото тогава? Бил се ползвал с десетилетия, но ако на автомивката се мие с преобразовател на ръжда. Немците били зле, че маслото на СК се сменяло на 60 хил, а японецът иска на 40. Не стига, че спирачният път е гигантски, ами и накладки се сменят на 20 хил. И всичко това на автомобил, който дори и нов е ужасен.
  • #5
    22 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много е зле тази Тойота..., най-здравият автомобил в този клас.
  • #4
    19 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Къде е Тойотата? Ръждата я изяде.
  • #3
    13 rate up comment 32 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Toyota is garbage.:)
  • #2
    21 rate up comment 48 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ръждив японски к.у.р.н.и.кИстинта е G-клас
  • #1
    27 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво да очакваме? Ами да сипваш гориво и да караш :)))