IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda CX-5 на старо – за какво да внимавате?

Ето ги най-често срещаните проблеми при първото поколение на модела

Mazda CX-5 е един от най-популярните SUV-модели през последното десетилетие. Той е на достъпна цена, изглежда добре, предлага изненадващо добре проектиран интериор и най-важното – оборудван е с надеждни двигатели. Първото поколение обаче вече остаря и ако искате такъв автомобил, трябва да обърнете внимание на някои проблеми.


Mazda CX-5


Самият кросоувър дебютира на международното автомобилно изложение във Франкфурт през 2011 година, като това беше първият масов модел на Mazda, който използва новия по това време дизайнерски стил Kodo и технологиите Skyactive. Година по-късно Mazda CX-5 стъпи и на пазара в Северна Америка, където получава различни двигатели и оборудване от европейската версия.

При избора си клиентите могат да избират между бензинови двигатели с обем 2,0 литра (164 к. с.) и 2,5.литров (190 к.с.), както и с 2,2-литров турбодизел във два варианта на мощност – 150 и 184 к.с. Скоростните кутии с 6-степенни – механична и автоматична, като ниските нива на оборудване са със задно предаване, а по-високите получават задвижване на четирите колела.

Често срещани проблеми при Mazda CX-5 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Динко ( преди 6 месеца )
    С двигател на мазда ли е цх5 2012
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Стоян ( преди 2 години )
    Имал съм много коли / над 30/ , карал съм още повече покрай приятели. Научих се да разпознавам хубавата кола още по отварянето и затварянето на вратите и по миризмата на салона като нова. Със завързани очи мога да кажа колата какъв клас е . Миризмата на евтини тапицерии , нисък клас е една , а на кожата и дървените апликации на високия клас е съвсем друга. Та... пробвах и СХ5. Още при отварянето и затварянето на вратата не останах очарован, имаше нещо несериозно, лековато. Тест - драйва потвърд
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Стоян ( преди 2 години )
    Имал съм много коли / над 30/ , карал съм още повече покрай приятели. Научих се да разпознавам хубавата кола още по отварянето и затварянето на вратите и по миризмата на салона като нова. Със завързани очи мога да кажа колата какъв клас е . Миризмата на евтини тапицерии , нисък клас е една , а на кожата и дървените апликации на високия клас е съвсем друга. Та... пробвах и СХ5. Още при отварянето и затварянето на вратата не останах очарован, имаше нещо несериозно, лековато. Тест - драйва потвърд
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    valio323 ( преди 2 години )
    Единствените проблеми са с страничните огледала и това че късат понякога верига на маслената помпа. Сменяно ли е обаче навреме маслото и подържана нормално няма проблеми. Нито е дървена нито е шумна. Просто стегната и директна като управление.
  • #17
    31 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Автоматикът на Мазда е пълна смешка. По надолнище без подаване на газ продъкжава да изброява скоростите нагоре, оставяйки колата да ускорява доколкото може. На ZF още 5-степенният автоматик от края на 90-те се усещаше и стоеше на ниска скорост, за да не се засилва колата. Като пиша, че японците са изостанали с 20 г., въобще не преувеличавам.
  • #16
    14 rate up comment 32 rate down comment
    Чипът ( преди 3 години )
    Нискотехнологична скоростна кутия? И тази реплика от водач на бмв 318 на газ. Много ми е интересно как разбра каква е технологията на скоростната кутия?
  • #15
    12 rate up comment 40 rate down comment
    PIP ( преди 3 години )
    Много тъпотия, много нещо. Повечето коментиращи си нямат и понятие от автомобила, да не говорим за автора на статията. Да амортисьорите на багажника се сменят по кампания, дневните светлини дефектират при фарове произведени между 2014 и края на 2015.и за тях има кампания. Старт стоп системата не дефектират. Заминава акумулатора и не работи адекватно. Сменяш го с нов и проблема е решен.
  • #14
    44 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Дървения са си маздите като цяло, дори и най-новия цх5. Качваш се вътре и изглежда лъскаво, но като покараш малко разбираш, че съдържанието не отговаря на лъскавата опаковка. Кофти возия, технологично остарели скоростни кутии и двигатели, електроника, която уж я има, но не работи както очакваш. Реално Тойота или Киа или Фолксваген са много по-добре
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Marto ( преди 3 години )
    Как са със задно тия чуват ли се !!
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Синдикат на Ало Изма ( преди 3 години )
    На първо място, изключително апетитен автомобил за автокрадците. Изключително апетитен е в момента, тъй като тепърва на модела почват да му излизат "детските болести"!