IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes на 15 години - какво да очакваме?

Хроничните проблеми на марката не са причина за отказ от нейните модели

Всяка автомобилна марка си има своите особености и слаби места, дори и Mercedes-Benz. При това, те не са никак малко, защото Daimler AG предлага много универсални детайли и агрегати за своите модели. Това означава, че те имат общи проблеми места. Именно за тях ще стане дума.


Mercedes-Benz


Колите на Mercedes ръждясват?

Не всички, но някои собственици на автомобили с трилъчева звезда на капака с изненада отбелязват, че се случва подобно нещо. То се отнася за автомобилите от началото на века, докато при по-новите варианти нещата са подобрени и те не са толкова податливи на корозия. Това обаче не означава, че не трябва и те да бъдат огледани внимателно преди покупка.

Със сигурност придобиването на премиум-автомобил на възраст около 15 години означава ако не големи разходи за обслужване, то поне по-чести ремонти и смяна на излезли от строя агрегати. Нивото на оборудване не е толкова впечатляващо (изключваме топ-версиите), а освен това собственикът трябва да мисли също за данъка на автомобила, както и за разхода на гориво, защото обикновено тези коли са оборудвани с мощни и големи двигатели.


Mercedes-Benz


Общи проблеми на моделите на Mercedes, произведени преди 15-20 години:

1. Поява на ръжда - Е-Class (W210), C-Class (W203), S-Class (W220), A-Class (W169), B-Class (W245), Vito (W638).

2. Спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) - Е-Class (W221), CLS (С219), SL (W215)

3. Компресор на системата Airmatic (производства на WABCO) - S-Class (W220), R-Class (W251), GL (X164)

3. Двигатели - M271 с обем 1.8 литра (проблем със системата за газоразпределение) и M272 с обем 3.5, V6 (износване на балансиращите валове)

4. SAM-модул (Signal Acquisition Module - е устройство използвано в автомобилите на Мерцедес за получаване и обработване на информация от датчици, контролери и превключватели, като по този начин се управляват различните уреди - C-Class (W203), Е-Class (W211,W212), S-Class (W220)

5. Ключове - всички модели.


Проблеми при отделните модели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Наско ( преди 1 ден )
    Имах Мерцедес и го продадох на 15 години . Аз го карах 12 г и излезе много здрава ,нищо не съм правил и беше като нова .
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Хич не са фатални проблемите на таратайките мерцедесче- това да ти откажат спирачките никак не е фатално, да ти откаже електрониката и да останеш на пътя също не е фатално,а кое е фатално - може би да се самовзривява, Ааа, да, това е фатално, другите са дребни проблеми,които ако оцелееш след сблъсък без спирачки ще обясняваш в селската кръчма колко здрав е мечо,както пише един отдолу чичка.
  • #38
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Най-здравите коли са Тойота и японските като цяло. Мерцедес на 15 години е ръждив варел и разхлопан, доста са Некачествени. Тойота на 15 години тъкмо се е разработила.
  • #37
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бобан ( преди 5 дни )
    обикновено на15-20 г от другите марки са пълни кошове. Тука говорим за единични проблеми и то в резултат от ненавременна поддръжка. Карам мечо от 30 г, и до сега съм сменил само три модела ... Нито един от описаните проблеми не е фатален
  • #36
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бобан ( преди 5 дни )
    обикновено на15-20 г от другите марки са пълни кошове. Тука говорим за единични проблеми и то в резултат от ненавременна поддръжка. Карам мечо от 30 г, и до сега съм сменил само три модела ... Нито един от описаните проблеми не е фатален
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    край ( преди 5 дни )
    Накарайте ги да си сложат изправни катализатори и ДПФ филтри за да са изправни колите и сами ще ги хврълят.
  • #34
    11 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 6 дни )
    #31 много добре е описал профила на пишман гъзара - имаш премиум, ама го караш с "истински" гуми (втора ръка, много добри) от Австрия, махнал си му ДПФ, защото нямаш пари да си купиш нов ( а и колата "дърпа" повече без ДПФ), сменяш части с китайски ментета (ама са тънка лайсна) :))))) И накрая ги гледаме такива по улицата, Мерц ама целия трака, дрънка и пуши и на мен лично ми става смешно за "гъзара" и жал за колата, която е съсипана.
  • #33
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    До 31: Като видя такива селски тарикати с милионна S-ка и ме избива на смях... Гордееш се ,че така си поддържаш колата или? Гъзар си ако извадиш торбата с пари за А8 или S ,като станат на 15 г. си комплексар с такава кола за мен :) ,неизживян "бизнесмен"
  • #32
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Верно ( преди 6 дни )
    Карам W211/V6/2006 купих го нов вече съм на 332000км като през това време съм сменил само електронното управление на скоростната кутия и охладител на маслото
  • #31
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Опа ( преди 1 седмица )
    Имам S класа 320cdi. Накладки има тънкана, гуми един приятел тираджия ми взима само истински от Германия или Австрия, масло пак той ми носи от шефа си го го взима, 5лв литъра. Други неща едно майсторче ми пооправя. Супер доволен съм излиза ми като опел астра а карам Меро. За 5000км нищо не съм пипнал здрав е като релса. А запушиха се ДПФ а ама ги срязахме и даже пари взех, сега и върви повече а разхода падна. С нафта от един приятел ми излиза средно 10 лв на 100 км. Само Мерцедес!!!