IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes на 15 години - какво да очакваме?

Хроничните проблеми на марката не са причина за отказ от нейните модели

Всяка автомобилна марка си има своите особености и слаби места, дори и Mercedes-Benz. При това, те не са никак малко, защото Daimler AG предлага много универсални детайли и агрегати за своите модели. Това означава, че те имат общи проблеми места. Именно за тях ще стане дума.


Mercedes-Benz


Колите на Mercedes ръждясват?

Не всички, но някои собственици на автомобили с трилъчева звезда на капака с изненада отбелязват, че се случва подобно нещо. То се отнася за автомобилите от началото на века, докато при по-новите варианти нещата са подобрени и те не са толкова податливи на корозия. Това обаче не означава, че не трябва и те да бъдат огледани внимателно преди покупка.

Със сигурност придобиването на премиум-автомобил на възраст около 15 години означава ако не големи разходи за обслужване, то поне по-чести ремонти и смяна на излезли от строя агрегати. Нивото на оборудване не е толкова впечатляващо (изключваме топ-версиите), а освен това собственикът трябва да мисли също за данъка на автомобила, както и за разхода на гориво, защото обикновено тези коли са оборудвани с мощни и големи двигатели.


Mercedes-Benz


Общи проблеми на моделите на Mercedes, произведени преди 15-20 години:

1. Поява на ръжда - Е-Class (W210), C-Class (W203), S-Class (W220), A-Class (W169), B-Class (W245), Vito (W638).

2. Спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) - Е-Class (W221), CLS (С219), SL (W215)

3. Компресор на системата Airmatic (производства на WABCO) - S-Class (W220), R-Class (W251), GL (X164)

3. Двигатели - M271 с обем 1.8 литра (проблем със системата за газоразпределение) и M272 с обем 3.5, V6 (износване на балансиращите валове)

4. SAM-модул (Signal Acquisition Module - е устройство използвано в автомобилите на Мерцедес за получаване и обработване на информация от датчици, контролери и превключватели, като по този начин се управляват различните уреди - C-Class (W203), Е-Class (W211,W212), S-Class (W220)

5. Ключове - всички модели.


Проблеми при отделните модели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 1 седмица )
    До 6: Ами загубата на стойност на Ауди/БМВ/Мерцедес е доста по-голямо от някоя малолитражка. Ако имам само 50к ,не бих взел Мерцедеса, ако тези пари не представяляват някаква трудност и имам стабилни доходи (не работя на заплата),тогава бих взел нещо от премиума, но трябва да можеш да си прецениш и поддръжката. Както се вика 'Всяка жаба да си знае гьола" - нещо което българина не спазва, само и само да впечатли комшията си и да може да остави "премиума" на габарити пред кафенето.
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до 6 ( преди 1 седмица )
    Я го покажи тоя мерцедес на 11000 км за 50 хилки. Да не е евра или без ддс и цена на вноса та отиде на 60+.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    148 ( преди 1 седмица )
    Е как какво? Чалга,джуконда държаща кучеподобно и горд селски стопанин в офицЯлен анцуК.
  • #7
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Какъв е този фокус за 50к? За 51-2к можеш да спазариш "базов" (макар и доста добре оборудван) Пасат или доста добър Супърб например - а бе пирлична нова кола в D сегмент. Отделно тук в статията се говори за 15 годишни коли.
  • #6
    10 rate up comment 8 rate down comment
    До 5 ( преди 1 седмица )
    Зависи много от това какво искаш имаш 50000лв. и си пред дилемата дали да си купиш чисто нов Форд Фокус с еднолитров двигател и гол като пушка? Или 2 годишен Mercedesz C 300 4MATIC с AMG оптика и 245к.с. с автоматих и други екстри още, които от Форд още не предлагат, задвижване 4х4 на 11 000км. Нормалния мислещ човек би взел Мерцедеса. Нямам какво да кажа и как да оприлича човека, който би посегнал кък малолитражния Фокус. Ти как би постъпил?
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Джамбо от Горубляне ( преди 1 седмица )
    трябва да си много зле да си купиш премиум нов внос. Колата на старо трябва да е някоя ширпотреба с евтини части ,защото за 3-4 години със сигурност ще ви се наложи да сменяте доста неща просто защото им е дошло времето.
  • #4
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Нито един ред не са писали за ЕС клас W221 каквато притежавах 4 години и продадох преди 4г. И абсолютно правилно, колата е много здрава, въздушното окачване е невероятно. Имайте предвид, че гаража ми е подземен и при влизане има гърбиза на която опирах по корем, за това при всяко влизане и излизане вдигах колата и после я свалях, това всеки ден, 4 години, 0 проблеми. Това е най-добрата кола за парите които се предлага. Естествено да не е въртяна през таван и да си и 8ми собственик.
  • #3
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "Mercedes на 15 години - какво да очакваме?" - да обобщя - проблеми!
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    * С320 CDI АМГ
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    W204 е жив мазохизъм - тъста на един приятел и един колега броиха по 30+к лв за С320 АМГ и се хващам за главата като ги гледам - тесни и в зависимост от оборудването и основно преди фейса таблото изглежда като сглобено от части от 2-3 евтини коли. Отделно имат вибрации дори на пътническата седалка.И имат доста проблеми. Единия премина от W203 фейс която е по-широка, с по-добра визия и по-комфортна.