IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes на 15 години - какво да очакваме?

Хроничните проблеми на марката не са причина за отказ от нейните модели

Всяка автомобилна марка си има своите особености и слаби места, дори и Mercedes-Benz. При това, те не са никак малко, защото Daimler AG предлага много универсални детайли и агрегати за своите модели. Това означава, че те имат общи проблеми места. Именно за тях ще стане дума.


Mercedes-Benz


Колите на Mercedes ръждясват?

Не всички, но някои собственици на автомобили с трилъчева звезда на капака с изненада отбелязват, че се случва подобно нещо. То се отнася за автомобилите от началото на века, докато при по-новите варианти нещата са подобрени и те не са толкова податливи на корозия. Това обаче не означава, че не трябва и те да бъдат огледани внимателно преди покупка.

Със сигурност придобиването на премиум-автомобил на възраст около 15 години означава ако не големи разходи за обслужване, то поне по-чести ремонти и смяна на излезли от строя агрегати. Нивото на оборудване не е толкова впечатляващо (изключваме топ-версиите), а освен това собственикът трябва да мисли също за данъка на автомобила, както и за разхода на гориво, защото обикновено тези коли са оборудвани с мощни и големи двигатели.


Mercedes-Benz


Общи проблеми на моделите на Mercedes, произведени преди 15-20 години:

1. Поява на ръжда - Е-Class (W210), C-Class (W203), S-Class (W220), A-Class (W169), B-Class (W245), Vito (W638).

2. Спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) - Е-Class (W221), CLS (С219), SL (W215)

3. Компресор на системата Airmatic (производства на WABCO) - S-Class (W220), R-Class (W251), GL (X164)

3. Двигатели - M271 с обем 1.8 литра (проблем със системата за газоразпределение) и M272 с обем 3.5, V6 (износване на балансиращите валове)

4. SAM-модул (Signal Acquisition Module - е устройство използвано в автомобилите на Мерцедес за получаване и обработване на информация от датчици, контролери и превключватели, като по този начин се управляват различните уреди - C-Class (W203), Е-Class (W211,W212), S-Class (W220)

5. Ключове - всички модели.


Проблеми при отделните модели (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #30
    8 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 1 седмица )
    Пълни *** германски. Ръждиви тенекета за много пари с отказващи спирачки и електрически дефекти. Мерцедесче още много трябва да копират японците,за да направят поне наполовина здрава кола на Корола или Лексус!
  • #29
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Яздач ( преди 1 седмица )
    Мерцедес и всички останали.
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Байчо ( преди 1 седмица )
    Карам си w 202 95 г.и хич не ми дреме на шапката. Има климатроник и abs. супер здрава машина
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пепи шекера ве... ( преди 1 седмица )
    На единия ред пише, че маслото на скоростната кутия трябвало да се сменя на 40000км, а на другия ред - на 60000км, па и други типични шекерски бисери! Но човеко кара неуДачия, така че....
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 1 седмица )
    Ако съм скъсан, няма да взема Мерца… Защото едни нови гуми за него (които са сигурно 18ки или 19ки) струват два пъти колко гумите за форда. Отделно частите са много по-скъпи, има повече системи, които могат да имат проблем и т.н. И ще стане като един приятел, купи си БМВ (на старо) - направи няколко ремонта за цифра пари. И му се обаждам да ходим някъде във витоша беше - отговорът беше "Ами няма да дойда щото пътя не хубав и не искам да ходя с БМВто там" :))) Доста базик изяде, след това :)
  • #25
    15 rate up comment 3 rate down comment
    до 23 ( преди 1 седмица )
    Понеже "умните" българи са много Мерцедес е в топ 5 на най-разпространените марки в БГ и всеки има поне по 2-3 познати със "здрави и хубави" Мерцедеси та всеки е чувал как се реве че все нещо има да се прави по тях. От 10 години насам няма такова нещо като здрав 15 годишен Мерцедес. В момента здравината на 10 годишния е доооста под въпрос пък какво остава за по-стари.
  • #24
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Мерцедес на 15 години? Първото, което очакваме е светлинна феерия на таблото. Едно добър ден в квартален сервиз е 1600 лв. Във фирмен сервиз към "добър ден" върви и кафе, а цената стартира от 4500 лв. Смяна на електронни блокове, чистене на грешки, смяна на окачване, смяна на датчици... И колата пак ще си е развалена, но поне ще стигне пред дискотеката, където може да бъде оставена докато дойде време за автоморгата.
  • #23
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Добре правят от редакцията, като пишат по нещо за Мерцедес. Тогава всичко що е чуло и видело колко, аджеба са "калпави" тия коли, дава "компетентно" мнение! Ние пък дето ги имаме, просто си ги караме и ни дреме на Фара!!
  • #22
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 20: Прав си за всичко, но и аз карам 15г Ауди, имам огромна любов към марката, но за мен е по-важно да имам нов покрив над главата отколкото обезценяваща се кола. Когато взимах решението се спрях именно на нов апартамент, а не на нова кола, та си търкалям "кошницата" и се надявам един ден да имам и апартамент и нова кола, но... :)
  • #21
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Георги ( преди 1 седмица )
    До 11:От доста години вече съм в бранша с авточасти, аксесоари и консумативи. По смехотворно същество от българина няма!Както казваш, купува се някоя кола с последни парички или бърз кредит и при първо обслужване се започва едно чесане по главите, да не говорим при проблем, а както знаем, щом една кола втора употреба е дошла в България, значи има защо да е тук.. та обикновено са такива "гъзари" с някое БМВ или Мерцедес.Сгрешено е мисленето на българина, пример е човекът който сравнява Ц и Фокус