IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda CX-5 на старо – за какво да внимавате?

Ето ги най-често срещаните проблеми при първото поколение на модела

Mazda CX-5 е един от най-популярните SUV-модели през последното десетилетие. Той е на достъпна цена, изглежда добре, предлага изненадващо добре проектиран интериор и най-важното – оборудван е с надеждни двигатели. Първото поколение обаче вече остаря и ако искате такъв автомобил, трябва да обърнете внимание на някои проблеми.


Mazda CX-5


Самият кросоувър дебютира на международното автомобилно изложение във Франкфурт през 2011 година, като това беше първият масов модел на Mazda, който използва новия по това време дизайнерски стил Kodo и технологиите Skyactive. Година по-късно Mazda CX-5 стъпи и на пазара в Северна Америка, където получава различни двигатели и оборудване от европейската версия.

При избора си клиентите могат да избират между бензинови двигатели с обем 2,0 литра (164 к. с.) и 2,5.литров (190 к.с.), както и с 2,2-литров турбодизел във два варианта на мощност – 150 и 184 к.с. Скоростните кутии с 6-степенни – механична и автоматична, като ниските нива на оборудване са със задно предаване, а по-високите получават задвижване на четирите колела.

Често срещани проблеми при Mazda CX-5 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 3 години )
    Имам
  • #10
    21 rate up comment 45 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всеки който напише, че на Мазда Sky двигателите харчели масло, гарантирано е квартален хейтър, чул недочул на чашка ракия или в кафенето. Повечето тук пишат големи глупости. Има и някой негативни коментари които са верни, но повечето са глупости. Абе ако си карал такава, веднага ти става ясно кой се прави на умен и кой знае наистина. За това, ако сте от първите знайте, че доста се излагате.
  • #9
    10 rate up comment 47 rate down comment
    лудогорец9 ( преди 3 години )
    мазда 3 2018 имам купена нова сега е на 125 000 им и никакви ама никакви предмети да обезшумявах я допълнително,но това не е кой знае колко скъпо,нямам проблеми с огледала,ръжда,спирачки и да колата получи спортно окачване и нископрофилни гуми и сега е толкова директна като влак на релси е където искаш там завива!Масло грам не пипа както каза някой си там долу в коментарите ховоря за 2.0 бензин 165 коня
  • #8
    54 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    На всяка цена да се избягва дизела. 197 к.с. бензин е единствената опция. Иначе висока цена за ръжда, тънки стъкла и боя и лоша електроника.
  • #7
    64 rate up comment 31 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От бивш собственик на фейслифта 2016 г. - бягайте с 200 от този модел и всички мазди след 2012. Красив външен вид, който крие тънки, пукащи и скърцащи материали, масово използване на материали, неподходящи за автомобилната индустрия, МНОГО слаби спирачки, слаба рейка, прозорци тънки като хартия, шум, дървена возия, кофти елвктроника, която въобще не работи според очакванията. Ако трябва да я опиша с три думи: мизерия, отбиване на номера и ниска безопасност.
  • #6
    16 rate up comment 58 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами в момента карам бмв тройка, но следващата ще е Мазда 3 2.5Т. Сега, ако спомена че другата семейна кола е киа соренто, предполагам че ще ти дойде като мехлем на душата от снобарство. Щото нали корейски ***...
  • #5
    66 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами като не си купувал нормални автомобили откъде да знаеш кви бо к л у *** си карал. Както каза един колега тук, ти може да си таковал цял живот кози и да си бил доволен, ама пробвай и с жени, може да ти хареса повече.
  • #4
    29 rate up comment 52 rate down comment
    до 3 ( преди 3 години )
    Да не съм си купувал 6 японски коли за последните 20 години - от които 4 мазди - че да ти повярвам за японските ***. Между другото, за статията, ниските нива са с предно, а не задно предаване.
  • #3
    70 rate up comment 38 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-важното е никога да не се натрисаш на такава японска пръчка. Нулев вървеж за обявената мощност, нулево обезшумяване и комфорт, ламарини като станиол, отдолу ръжди преди 5 г. Смешен бавен6-ст автомат. Една фаца само. Типичен азиатски продукт да се чете( бо....к ..л ..к). Най-добра е само ако е продадена на следващия мъченик, както всяка мазда.
  • #2
    41 rate up comment 52 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От 7 год карам такава, 2.0 бензин ръчка. Всичко написано в статията ми е напълно непознато.