IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi Q7 на старо - какво да очакваме?

Кросоувърът е надежден и комфортен, но изисква добро отношение от собственика

Audi Q7 се появи през 2005 година, като първото поколение на модела си заработи добра репутация. То се задържа на конвейера 10 години, което е доста дълъг период за германски премиум-модел.


Audi Q7


През 2015 години излезе втората генерация, която остана без могъщия V12 дизелов мотор. Затова пък в гамата за първи път се появи 4-цилиндров двигател - бензиновият 2.0 с турбо. Луксозният кросоувър се предлага също така и с бензинови и дизелови хибриди, като и в S-версии с V8 - бензин и дизел.

Второто Audi Q7 вече има сериозен стаж на пазара на употребявани автомобили, като най-често срещаната версия е с 3,0-литров дизел, развиващ 272 к.с. На сравнително висока популярност се радва и модификацията с бензинов 3.0 TFSI с 333 к.с. Всички варианти са с автомат и постоянно задвижване на четирите колела. За какво трябва да се внимава при избора на този модел, посочват експертите от изданието ZR.


Audi Q7 на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Pininfarina ( преди 1 година )
    Бидон за кисело зеле, опакован в целофан!
  • #24
    0 rate up comment 5 rate down comment
    до 20 ( преди 1 година )
    имам същото 2018 година на офроуд е много добро, приятели с гле и х5 не могат да минат същия очастък
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Боб ( преди 1 година )
    Какво да очакваме?!Автомобил с надута цена,и качество отговарящо на най-ниския клас автомобили,че и по зле.Чупливо,скъпо обслужване.Скъпи части,които не отговарят като качество на завишената си цена.Ауди бяха здрави до модела B4. Всичко след това е замислено да се троши при нисък пробег.Добре,че има още мазохисти да ги боготворят и да висят по сервизите,инак да са флирали.
  • #22
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Кръгъл боклук ( преди 2 години )
    2 тоалетни в една това е нищо повече...
  • #21
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Дфен ( преди 2 години )
    Това е по-зле от Дъстър на сняг и ох роуд
  • #20
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Почти ( преди 2 години )
    Очаквайте, болтче 3000 лева!
  • #19
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Хаха ( преди 2 години )
    Какво да очакваме ли...Ремонти,ремонти и пак ремонти.Все пак това е немска кола.
  • #18
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това не е кола за Бг , трябва и дълъг път , а не да ходиш до универмаг-а и 10 км до работа.
  • #17
    15 rate up comment 4 rate down comment
    бай Иван градския ( преди 2 години )
    Какъв офроуд, луди ли сте. Имам въпросния СУВ с 3 литров бензинов двигател със суперчарджър. Перфектната семейна кола понеже сме с 3 деца. Багажникът е скандално голям. Пътува се много приятно понеже въздушното окачване допринася за много комфортна возия макар и да съм с 21 цола гуми. Стъклопакет, масажи, обдухване, подгрев, Банг и Олуфсен музика за 14 бона (23 говорителя и 1920 вата), завиващ заден мост, панорама и какво ли още не докато цената не стана 227 000лв...Това е голяма семейна кола, н
  • #16
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не слушайте какво казват тук - влезте в офроуд форума и ауди форума - машинката е доста нежна, а едно "добър ден" в сервиза е два бона. Става само за магистрала. Ако не се гледа добре, цените са ужасяващи. Електронни блокове близо до земята, програмиран живот на възли и детайли, нежно окачване, липса на бавни, надвеси по половин метър отпред и отзад - тая машинка и за черен път не става, само за магистралка и в краен случай - двеста метра черен път до виличката.