IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda разкри подробности за Enyaq Coupe iV

Бъдещият кросоувър на марката ще се предлага в три варианта

Показаните по-рано модели Vision E и Vision iV имаха купеобразен силует, но първият сериен електрически кросоувър на Skoda - Enyaq iV, дебютира в традиционната за този клас автомобили форма. Той обаче ще получи и версия купе, за която чешкият производител разкри подробности.


Skoda Enyaq Coupe iV


Компанията публикува и снимки на автомобила, който обаче е покрит с камуфлаж. Кросоувърът ще получи името Skoda Enyaq Coupe iV, като има друга форма на покрива и прилича на лифтбек. Той не е по-нисък от стандартния модел, а дори е по-висок от него с 1 мм (1617 мм). Новата задна част е увеличила дължината с 14 мм (сега е 4563 мм), докато широчината (1879 мм) и разстоянието между двете оси (2765 мм) си остават непроменени.

Още в базовия вариант моделът получава панорамен покрив, а обтекаемият силует позволява да се намали коефициента на аеродинамично съпротивление - 0,24 вместо 0,27, както и са се увеличи пробега с едно зареждане. Той ще достига 535 км при най-далекобойната версия, като това е с 15 км повече от стандартния модел. Размерът на багажника обаче е намален от 585 на 570 литра.


Skoda Enyaq Coupe iV


Познатият вече Enyaq iV се предлага с пет модификации, но Coupe ще излезе само в три. Базовият Enyaq Coupe 60 iV е със задно предаване, един електромотор със 179 к.с. и батерия с капацитет 62 кВт/ч. Следва Skoda Enyaq Coupe 80 iV с по-мощен мотор - 204 к.с. и батерия с капацитет 82 кВт/ч, като това е версията с най-дълъг пробег.

Най-мощната модификация е Skoda Enyaq Coupe iV 80x, при която електромоторите са два и развиват 265 к.с. Предният развива 102, а задният - 204 к.с., но в случая пълната им мощност е ограничена. Тя е 306 к.с., като ще бъде достъпна да бъдещата топ-версия Enyaq Coupe iV RS, която все още не е анснсирана от чехите, но със сигурност ще се появи след време.

Skoda Enyaq Coupe iV

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Дачия само ако я купува фирма, с поръчка, голяма отстъпка и с орязани много неща като ел.стъкла, пепелници, бял цвят с обикновен климатик а не автоматичен и т.н... колите стават абсурдно евтини, но са идеални за работа. Ако ще си купуваш за лична кола Дачия Дъстър примерно и се изръсиш 40 000лв. за дизел със 115к.с.,с механична трансмисия, вместо да си купиш за същите пари 3 годишен Тигуан автоматик 180к.с. на 70К км. е те тогава наистина ще си баламурник.
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 2 години )
    Точно така, нищо общо :D Ха-ха-хаВ някои случай като се гледат странично, трудно се прави разлика между трите марки
  • #5
    1 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 2 години )
    Докато има баламурници, ще има и продажби. Това не променя фактите, че Шкода се превърна в безсмислена марка. Уж изгодна марка за по-бедни хора, а реално една измама. Ако искаме да видим как се прави по добър начин примерът е Дачия. Наистина бюджетна марка, която като качество/цена предлага много за хора, които биха направили някои компромиси.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Вместо да ми триете коментарите си оправете правописа!
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Само напълно незапознат с колите човек, може да каже че Ауди е Фолксваген! Мислех, че само жена може да изпука такава безмислица, смятай какви хора пишат тук. Ауди-типроник трансмисия, ФВ ДСГ, Куатро е с торсен диференциал а 4 MOTION с Халдекс съединител, тоест при едното е постоянно зацепено 4Х4 а при другия се подава мощност към колелото със сцепление. Окачване, спирачки, купе, интериор нищо общо.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Мда Толкова е безмислена Шкодата, че и се вдигнаха с 10000% продажбите след като ги купи ФВ. А колко от Фолксваген има в Ауди, при положение че след А6 всичките им двигатели са от 3.0 литра нагоре а при Фолксваген 3 литра има само при Туарег, който пък се води единствения премиум модел ва ФВ.А върховите модели на Ауди споделят едни и същи двигатели и платформи с Ламборгини.Всички останали Фолквагени са 1:1 Шкода и СЕАТ.Виж обаче при Тойота, като и сложат ксенонови фарове и слагат емблема Лексус.
  • #1
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ФВ превърна Шкода в напълно безсмислена и обезличена марка. Нещо като малко по-дървен фолксваген, все едно оригиналът не е достатъчно дървен. А Ауди е фолксваген за хора с повече пари. Тази глобализация на марките с цел брутална печалба, не е нещо добро за автомобилостроенето.