IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто го и новото Renault Megane: 20 ключови факта

Първата електрическа версия на хечбека харчи рекордно малко и зарежда 300 км пробег за 30 минути

Най-ключовият модел за бъдещето на Renault бе представен днес на автосалона в Мюнхен. Наречен Megane E-Tech Еlectric, това е не просто електромобил от ново поколение, но и първи продукт на новата философия за развитие на компанията, създадена от главния изпълнителен директор Лука де Мео.
 
  
Renault Megane E-Tech Electric
Eдинственото, което все още не знаем за новото Renault Megane E-Tech Electric, са цените. Снимки: КОЛЕЛА
    
     
С Megane E-Tech французите въвеждат електрическото задвижване в най-важния за тях С-сегмент. Екип на Automedia успя да види автомобила на живо на предпремиерно представяне в Париж миналата седмица и можем да потвърдим не само променения дизайнерски език, но и забележимо повишеното качество на материалите.
  
  
Renault Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech ще е първият модел, произвеждан в новото "електрическо градче" на Renault край Дуе, в Северна Франция


Създателите на Е-Tech Electric обаче твърдят, че най-значимите промени спрямо Renault Zoe са невидими за очите - в областта на батериите, електромотора и ефективността. Ето какво още трябва да знаете за новия eлектрически Megane.
   
    
20 ключови факта за новия електрически Megane (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #17
    9 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    предлагам направо да си хванат онова дребно злобно създание тунберг за рекламно лице
  • #16
    6 rate up comment 10 rate down comment
    до 15 ( преди 2 години )
    я кажи един сериен модел на водород на рено?
  • #15
    10 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    йесс!!! най-накрая истински джендърмобил за веган-автомобилисти дето мразят собственото си съществуване :) Рециклиран фурнир във високото оборудване, ужас някакъв. Цените не се казват защото ги е срам да напишат колко ще искат това.. нещо дето по-голямата му част е втора ръка...
  • #14
    0 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    В масовия клас осветлението в салона за първи път го виждам при корейците. Кой го е имал преди тях? Не са VW, нито Toyota, и във френските не го е имало.
  • #13
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "средновековна елбангия" Казваш ел.колата е средновековна,а бензиновата кола бъдешето. Нещо наобратно гледаш. Защо ли мисля, че безшумен и пъргав електромотор е много по-съвременно задвижване от бензинов двигател със стотици части в него и КПД 35%?
  • #12
    5 rate up comment 10 rate down comment
    До 10 ( преди 2 години )
    Не харесвам Фолксваген,а Тойота, Хонда, Субару,Мицубиши, Хюндай.Киа и т.н., но Голф8 е най-доброто в момента откъм дизайн , обзор, двигатели характеристики, цена. Вярно е,че е втория Голф,който ми харесва след Голф7, но и двата са направени по всички правила на дизайна и ергономията. Дори вездесъщата Корола отстъпва като обзор и бензинови мотори пред Голф 8. Корола е и по-старовремска като интериор, Голф 8 е много по-модерен. Корола има обаче 2 коза - хибриди и здравина.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    39 листвания ( преди 2 години )
    Томов ти си намбър уан
  • #10
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Чук ( преди 2 години )
    До #7....друго си е ВАГиналната средновековна елбангия, кеф ти обзор, кеф ти винкели..хихихииииии
  • #9
    4 rate up comment 20 rate down comment
    мегаломан ( преди 2 години )
    чупи се още в завода и ХОНДА му натрива носа по пистите!
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 години )
    Гумите няма да са евтини...зер колите ще са по две за лев....