IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва смяната на масло на най-скъпите коли в света?

Цената не се определя само от марката, а зависи и от конструкцията на колата

Не е тайна, че цената на превозното средство оказва влияние и върху стойността на техническото му обслужване. Дори толкова елементарна за повечето шофьори процедура като смяната на маслото в двигателя не прави изключение. Невинаги обаче стойността на обслужването се определя от принадлежността към определена марка.

При някои автомобили тази процедура се оскъпява значително от тяхната конструкция и няма как да бъде извършена в обикновен сервиз, тъй като е нужно специално оборудване, а то също е скъпо. Затова и нейната цена понякога е в хиляди долари.

Колко струва смяната на масло при най-скъпите коли в света? (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Qnec ( преди 11 месеца )
    Така е ***, на нас всичко ни излиза евтино. Това е защото нямаме пари. Виж ти вече...дето сменяш чирона като се напълни пепелника...знаем за такива като тебе. Ти си най най...а другите ехеее.
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Галош ( преди 11 месеца )
    Ми нормално е при хипер автомобилите да няма японски, те правят само щайги с колела за бедняци и текезесари и сега умуват колко евтинко му излиза с неговата количка и колко непрактични са тези суперколи. Все едно да сравняваш *** с най скъпите обувки на света и да убеждаваш всички колко по добре е да носиш ***! Та така и с тойотаджийте.
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Галош ( преди 11 месеца )
    Ми нормално е при хипер автомобилите да няма японски, те правят само щайги с колела за бедняци и текезесари и сега умуват колко евтинко му излиза с неговата количка и колко непрактични са тези суперколи. Все едно да сравняваш *** с най скъпите обувки на света и да убеждаваш всички колко по добре е да носиш ***! Та така и с тойотаджийте.
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Карач ( преди 11 месеца )
    Ся някой тойотаджия ще пръкне с някоя фундаментална мисъл....
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Ганю балкански ( преди 11 месеца )
    4. Това което си написал криещи с всичка сила:Аз съм селянина на селяните и всичко което се знае за *** балкански е 5% от това, какъв *** съм аз. Вземи си кола за 2 милиона и ходи да си смениш маслото на канала в ТКЗСто на село, редом до Газките и Уазките.
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Копри ( преди 11 месеца )
    Тамън мислех да си взем ламбоо ама ме отказах те
  • #9
    9 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Взимате си евтина 8 годишна Тесла и сте много по-бързи от тези лъскави динозаври от ерата на ДВГ.
  • #8
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Абе експерти тези скъпите автомобили са със централно разположени двигатели с голем, със специфична конструкция, това вникакъв случай нама общо с нормален автомобил с предно разположен 4 или 6 цилиндров двигател. Ае мислете малко, че на бугатито са 16 цилиндъра, 10 радиатора и 4 турбини. Това за вас нормален двигател ли е? Правени били от германци... Ами купете си Шкода на нея и е 100 лв смяната на масло и тя е правена от германци...
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Пропов ( преди 11 месеца )
    Е то при състезателните мотори нищо не е простичко и лесно като на Рено - Дачия. Тези двигатели са създадени с цел високи постижения, а не да му е лесно на Гошо Карбуратора. И не е само до двигателя. Цялата конструкция е оптимизирана към високи постижения. Което я прави доста непрактична.
  • #6
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Хи хи ( преди 11 месеца )
    Забелязват ли разликата между обмисленото обслужване на истинските автомобили, които са правени от умни хора и тези правени от германци!