IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Сумите са като цената на хиперколата - космически

За Bugatti Veyron е разказано почти всичко. Хиперколата се произвеждаше от 2005 и струваше между 1 и 4 млн. долара, преди да бъде заменена от Chiron. Сега за собствениците й остава удоволствието от поддръжката на вече не съвсем млад автомобил. А тя, меко казано, не е евтина.
   
    
Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron
   
   
Без значение каква е модификацията на Veyron, под капака е разположен 8,0-литров W16 двигател с 4 турбини. По информация от американски дилър на Bugatti, смяната на маслото на този мотор струва 21 000 долара в официален сервиз на марката. Ако собственикът избере друго място за смяна, губи гаранцията (макар че при повечето бройки тя така или иначе вече е изтекла).

Следват гумите, които за Veyron са специални. Ако колата се кара на пълна газ, то комплект гуми свършва за ... 15 минути. Тогава собственикът ще трябва да се бръкне с 42 000 долара за нови. Към тази сума може да се добавят и 69 000 долара за спирачни дискове.

Като цяло текущото обслужване на хиперколата в официален сервиз в САЩ струва 132 000 долара годишно, като в тази сума не влиза труда на механиците. Освен това данъкът на Veyron също никак не е малък, като все пак се различава в отделните щати. Най-голям е в Калифорния – 50 000 долара на година.

Какво още? Ами трябва и гориво, като един резервоар с бензин при Veyron в Щатите струва 83 долара. Според статистиката, средно собственикът на хиперколата харчи по 4700 долара за гориво на година.


Снимки: Bugatti


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    fan ( преди 7 години )
    Тоя камион няма време на Серверната дъга официално, поне нямаше до преди година. Кое Ви кара да мислите, че ще има време с новото, като пак си е камион... Хипер кола е...но не е хипер пистова кола...
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 7 години )
    В България проблема с данъците е решен. На Румен Гайтански Бугати-то беше регистрирано като баничарка - 15лв годишен данък. При нас колкото си по-богат толково по малко плащаш
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кога ще кажат характеристиките на новото Бугати, имам предви максимална скорост, времена на някоя писта...
  • #18
    16 rate up comment 5 rate down comment
    ТурбоСелинджър ( преди 7 години )
    Теглич ще има ли?Ако едно ремарке не можеш да закачиш за какво ми е?Чакам модификацията с TDI.Ако не пуснат такава ще трябва да му слагам газова уредба.Препоръчайте ми добър газаджия.
  • #17
    10 rate up comment 6 rate down comment
    wv ( преди 7 години )
    На дизел имали? За един приятел от wv питам?
  • #16
    8 rate up comment 13 rate down comment
    до: o ( преди 7 години )
    Що бе ВАГ-ги ти знаеш ли колко са 400 км/ч.На НФС ли ги разви или на друга игра?
  • #15
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    E kolko sa 111K?Ti ne znae6 li 4e gouf-adjiite sa bogati k0pileta i taia cena niama da gi sabori.
  • #14
    17 rate up comment 15 rate down comment
    o ( преди 7 години )
    иамте ли си представа какво означава автомобил да се движи с над 400 км в час за дълго време ???????нямате си никаква идеяза вас това е като да си акрате сивика с 40 и да си мислите че така може да си карате до бургас по магистралатаваерона и широна се нарича автомобили само защото са на 4 колела и се движат по асфалт - всичко им е от аеро-космическата индустрия!!
  • #13
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    То това е мечтата на вагенистите: да им свършат гумите преди бензина!Като оня руския новобогаташ дето се ядосвал, че купил вратовръзка в Париж за 18000? при положение, че същата струвала двойно в Лондон! ахахахах
  • #12
    15 rate up comment 11 rate down comment
    до: Разход ( преди 7 години )
    Преди да и свърши горивото и свършват гумите. В статията пише, а че така може да се кара 15 мин. само, т.е. за 1/4 час сменяш гуми за $42 000 и и спирачни дискове заа $69 000. За накладки нищо не пишат, но да предположим, че са включени в цената. Значи сметнато за 15 мин. олекваш със $111 000.Честито на печелившите!То вярно, че кефа цена няма, ама чак пък толкова за кратко време и каране само направо не зная какъв ще е този кеф...