Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron

Сумите са като цената на хиперколата - космически

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron

За Bugatti Veyron е разказано почти всичко. Хиперколата се произвежда от 2005 г. и струва между 1 и 4 млн. долара. Veyron вече е история, като неговото място на конвейра ще бъде заето от Chiron. Продадените до момента автомобили обаче ще продължат да радват техните собственици, но за да стане това, трябва да се полагат съответните грижи за тях. А това струва много пари.

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron

Без значение каква е модификацията на Veyron, под капака е разположен 8,0-литров W16 двигател с 4 турбини. По информация от американски дилър на Bugatti, смяната на маслото на този мотор в официален сервиз на марката струва 21 000 долара. Ако собственикът избере друго място за смяна, губи гаранцията.

Следват гумите, които за Veyron са специални. Ако колата се кара на пълна газ, то комплект гуми свършва за ... 15 минути. Тогава собственикът ще трябва да се бръкне с 42 000 долара за нови. Към тази сума може да се добавят и 69 000 долара за спирачни дискове.

Като цяло текущото обслужване на хиперколата в официален сервиз в САЩ струва 132 000 долара годишно, като в тази сума не влиза труда на механиците. Освен това данъкът на Veyron също никак не е малък, като все пак се различава в отделните щати. Най-голям е в Калифорния – 50 000 долара на година.

Какво още? Ами трябва и гориво, като един резервоар с бензин при Veyron в Щатите струва 83 долара. Според статистиката, средно собственикът на хиперколата харчи по 4700 долара за гориво на година.

Снимки: Bugatti

Тагове: bugatti veyron
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 1 година )
    Тоя камион няма време на Серверната дъга официално, поне нямаше до преди година. Кое Ви кара да мислите, че ще има време с новото, като пак си е камион... Хипер кола е...но не е хипер пистова кола...
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    В България проблема с данъците е решен. На Румен Гайтански Бугати-то беше регистрирано като баничарка - 15лв годишен данък. При нас колкото си по-богат толково по малко плащаш
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кога ще кажат характеристиките на новото Бугати, имам предви максимална скорост, времена на някоя писта...
  • #18
    15 rate up comment 3 rate down comment
    ТурбоСелинджър ( преди 1 година )
    Теглич ще има ли? Ако едно ремарке не можеш да закачиш за какво ми е? Чакам модификацията с TDI. Ако не пуснат такава ще трябва да му слагам газова уредба. Препоръчайте ми добър газаджия.
  • #17
    10 rate up comment 4 rate down comment
    wv ( преди 1 година )
    На дизел имали? За един приятел от wv питам?
  • #16
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до: o ( преди 1 година )
    Що бе ВАГ-ги ти знаеш ли колко са 400 км/ч. На НФС ли ги разви или на друга игра?
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    E kolko sa 111K? Ti ne znae6 li 4e gouf-adjiite sa bogati k0pileta i taia cena niama da gi sabori.
  • #14
    16 rate up comment 13 rate down comment
    o ( преди 1 година )
    иамте ли си представа какво означава автомобил да се движи с над 400 км в час за дълго време ??????? нямате си никаква идея за вас това е като да си акрате сивика с 40 и да си мислите че така може да си карате до бургас по магистралата ваерона и широна се нарича автомобили само защото са на 4 колела и се движат по асфалт - всичко им е от аеро-космическата индустрия!!
  • #13
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 1 година )
    То това е мечтата на вагенистите: да им свършат гумите преди бензина! Като оня руския новобогаташ дето се ядосвал, че купил вратовръзка в Париж за 18000€ при положение, че същата струвала двойно в Лондон! ахахахах
  • #12
    14 rate up comment 9 rate down comment
    до: Разход ( преди 1 година )
    Преди да и свърши горивото и свършват гумите. В статията пише, а че така може да се кара 15 мин. само, т.е. за 1/4 час сменяш гуми за $42 000 и и спирачни дискове заа $69 000. За накладки нищо не пишат, но да предположим, че са включени в цената. Значи сметнато за 15 мин. олекваш със $111 000. Честито на печелившите! То вярно, че кефа цена няма, ама чак пък толкова за кратко време и каране само направо не зная какъв ще е този кеф...