Опитите за направата на възможно най-икономичните автомобили стартираха повече от преди половин век. Повечето от тях са на японски и европейски производители, което е напълно логично, защото в Северна Америка, например, въпросът с разхода на гориво никога не е бил толкова важен.
За всички тези години бяха създадени редица модели, подчинени именно на по-ниския разход. В случая ще ви покажем 8 концептуални модела, създадени с тази цел. Те така и не се появиха в серийно производство, но част от техните технологии бяха използвани от техните създатели.
8 икономични и необичайни концепции (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen EcoRacer (2005 година)
Свалящи се панели от каросерията позволяват максимална бързо купето да се превърне в роудстър. А ако се демонтира ветровото стъкло заедно с рамката, то тогава се получи спийдстър. Под капака на прототипа с дължина 3,77 метра и височина 1,21 метра е поставен двигател 1.5 TDCI, като благодарение и на ниското тегло – 850 кг, разходът на гориво е едва 3,4 л/100 км.
Свалящи се панели от каросерията позволяват максимална бързо купето да се превърне в роудстър. А ако се демонтира ветровото стъкло заедно с рамката, то тогава се получи спийдстър. Под капака на прототипа с дължина 3,77 метра и височина 1,21 метра е поставен двигател 1.5 TDCI, като благодарение и на ниското тегло – 850 кг, разходът на гориво е едва 3,4 л/100 км.
Volkswagen EcoRacer (2005 година)
Свалящи се панели от каросерията позволяват максимална бързо купето да се превърне в роудстър. А ако се демонтира ветровото стъкло заедно с рамката, то тогава се получи спийдстър. Под капака на прототипа с дължина 3,77 метра и височина 1,21 метра е поставен двигател 1.5 TDCI, като благодарение и на ниското тегло – 850 кг, разходът на гориво е едва 3,4 л/100 км.
Свалящи се панели от каросерията позволяват максимална бързо купето да се превърне в роудстър. А ако се демонтира ветровото стъкло заедно с рамката, то тогава се получи спийдстър. Под капака на прототипа с дължина 3,77 метра и височина 1,21 метра е поставен двигател 1.5 TDCI, като благодарение и на ниското тегло – 850 кг, разходът на гориво е едва 3,4 л/100 км.