Опитите за направата на възможно най-икономичните автомобили стартираха повече от преди половин век. Повечето от тях са на японски и европейски производители, което е напълно логично, защото в Северна Америка, например, въпросът с разхода на гориво никога не е бил толкова важен.
За всички тези години бяха създадени редица модели, подчинени именно на по-ниския разход. В случая ще ви покажем 8 концептуални модела, създадени с тази цел. Те така и не се появиха в серийно производство, но част от техните технологии бяха използвани от техните създатели.
8 икономични и необичайни концепции (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen EcoRacer (2005 година)
В началото на века дизелите на Volkswagen все още не плашеха никого, а до дизелгейт оставаха цели 10 години, във Волфсбург решиха да направят прототип на икономична спортна кола. Това е много бърза и атрактивна двувратка – EcoRacer, която се предлага като купе и кабриолет. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди и развива 230 км/ч.
В началото на века дизелите на Volkswagen все още не плашеха никого, а до дизелгейт оставаха цели 10 години, във Волфсбург решиха да направят прототип на икономична спортна кола. Това е много бърза и атрактивна двувратка – EcoRacer, която се предлага като купе и кабриолет. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди и развива 230 км/ч.
Volkswagen EcoRacer (2005 година)
В началото на века дизелите на Volkswagen все още не плашеха никого, а до дизелгейт оставаха цели 10 години, във Волфсбург решиха да направят прототип на икономична спортна кола. Това е много бърза и атрактивна двувратка – EcoRacer, която се предлага като купе и кабриолет. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди и развива 230 км/ч.
В началото на века дизелите на Volkswagen все още не плашеха никого, а до дизелгейт оставаха цели 10 години, във Волфсбург решиха да направят прототип на икономична спортна кола. Това е много бърза и атрактивна двувратка – EcoRacer, която се предлага като купе и кабриолет. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди и развива 230 км/ч.