Опитите за направата на възможно най-икономичните автомобили стартираха повече от преди половин век. Повечето от тях са на японски и европейски производители, което е напълно логично, защото в Северна Америка, например, въпросът с разхода на гориво никога не е бил толкова важен.
За всички тези години бяха създадени редица модели, подчинени именно на по-ниския разход. В случая ще ви покажем 8 концептуални модела, създадени с тази цел. Те така и не се появиха в серийно производство, но част от техните технологии бяха използвани от техните създатели.
8 икономични и необичайни концепции (ГАЛЕРИЯ):
Mercedes-Benz Bionic (2005 година)
Четириместният прототип, построен с помощта на експерти по екобионика и в съответствие с принципите на растеж в природата, е оборудван с 2,0-литров турбодизел. Неговият среден разход на гориво е 4,3 л/1-00 км, но при продължително движение с постоянна скорост 90 км/ч този показател пада до 2,8 л/100 км
Четириместният прототип, построен с помощта на експерти по екобионика и в съответствие с принципите на растеж в природата, е оборудван с 2,0-литров турбодизел. Неговият среден разход на гориво е 4,3 л/1-00 км, но при продължително движение с постоянна скорост 90 км/ч този показател пада до 2,8 л/100 км
Mercedes-Benz Bionic (2005 година)
Четириместният прототип, построен с помощта на експерти по екобионика и в съответствие с принципите на растеж в природата, е оборудван с 2,0-литров турбодизел. Неговият среден разход на гориво е 4,3 л/1-00 км, но при продължително движение с постоянна скорост 90 км/ч този показател пада до 2,8 л/100 км
Четириместният прототип, построен с помощта на експерти по екобионика и в съответствие с принципите на растеж в природата, е оборудван с 2,0-литров турбодизел. Неговият среден разход на гориво е 4,3 л/1-00 км, но при продължително движение с постоянна скорост 90 км/ч този показател пада до 2,8 л/100 км