Опитите за направата на възможно най-икономичните автомобили стартираха повече от преди половин век. Повечето от тях са на японски и европейски производители, което е напълно логично, защото в Северна Америка, например, въпросът с разхода на гориво никога не е бил толкова важен.
За всички тези години бяха създадени редица модели, подчинени именно на по-ниския разход. В случая ще ви покажем 8 концептуални модела, създадени с тази цел. Те така и не се появиха в серийно производство, но част от техните технологии бяха използвани от техните създатели.
8 икономични и необичайни концепции (ГАЛЕРИЯ):
Само две години след появата на приличащия на риба прототип Bionic в Щутгарт е създаден още един концептуален модел – странният на вид четириврат F700. Компанията прави този автомобил не за да бъде красив, а за да спечели титлата „най-икономичен голям седан“.
Дължината на прототипа е 5,18 метра, а задвижването му става с хибриден агрегат. Под капака е поставен 1,8-литров бензинов турбодвигател с 4 цилиндъра, развиващ 238 к.с., който получава помощ от електромотор на задната ос с 20 к.с. F700 ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,5 секунди, развива до 200 км и харчи 5,3 л/100 км.
Само две години след появата на приличащия на риба прототип Bionic в Щутгарт е създаден още един концептуален модел – странният на вид четириврат F700. Компанията прави този автомобил не за да бъде красив, а за да спечели титлата „най-икономичен голям седан“.
Дължината на прототипа е 5,18 метра, а задвижването му става с хибриден агрегат. Под капака е поставен 1,8-литров бензинов турбодвигател с 4 цилиндъра, развиващ 238 к.с., който получава помощ от електромотор на задната ос с 20 к.с. F700 ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,5 секунди, развива до 200 км и харчи 5,3 л/100 км.