IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 класически японски коли, които трябва да се избягват

Тези автомобили ще струват скъпо на новия си собственик и след покупката им

През последните няколко десетилетия някои автомобили JDM (това са модели, проектирани да отговарят на разпоредбите в Япония и на вкусовете на местните клиенти) постигнаха култов статут, но това съвсем не означава, че всички японски коли си заслужават парите. През 80-те години местните производители започнаха да експериментират, тъй като имаха процъфтяващ местен пазар и американските потребители бяха готови да купят почти всичко, което направиха.

Тогава стартира и JDM-революцията, която създаде невероятни автомобили, но в същото време японските компании научиха по трудния начин, че увеличението на мощността невинаги върви ръка за ръка с високата надеждност. След години фирмите се върнаха към стария си стил, като заложиха на следване на пазарните тенденции и почти пълно избягване на иновациите. А на пазара на употребявани автомобили останаха доста иновативни модели, които е добре да се избягват, тъй като ще струват доста скъпо на собствениците им и след покупката.


10 класически японски коли, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 45 rate down comment
    Карач ( преди 4 месеца )
    Всички японки са за избягване особено новите. Всички гният, горят много, не вървят, возят гадно и шумно и са най грозните кичозни творения.
  • #14
    14 rate up comment 50 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всички японски коли трябва да се избягват като чума.
  • #13
    23 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Супра никога не е била достъпна и евтина кола. Това са глупости на наркотизираните японски мазохисти. Вижте колко е струвала нова и вкарайте числото в един калкулатор за инфлация. Това, че е малко по-евтина от Порше или Ферари, не я прави достъпна. Новата Супра, заета от БМВ, е по-евтина, след като се приспадне инфлацията. И това не включва хилядите тунинги, които трябва да и се направят. Тогава става по-скъпа от Порше.
  • #12
    14 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Аз не виждам какво се пените толкова за тая Супра, пластмасите в интериора и са евтини и се цепят здраво, колата си е доста достъпна автоматика всеки може да види в мобиле де върви около 15000 евра, от 20000 евра започват ръчките, кое им е чак толкова недостъпното според вас? По евтино от Голф. за по 30-40000 евра има Супри с по 650-700к.с.яко тунинговани, най-скъпите модели са 50К евра с по 2000к.с. ама там тунинга е много скъп, влезте в сайта и разгледайте, вместо да хленчите тука кое как било
  • #11
    34 rate up comment 1 rate down comment
    JDM fan ( преди 4 месеца )
    О не... Закривайте сайта... Супра била достъпна и трошлива... Еклипс на задно... Само се чудя къде сте забравили Нисан сивик с rb2jz с витек и ванос с предно, задно и странично предаване...
  • #10
    14 rate up comment 37 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Те поначало всички японски коли трябва да се избягват, което не променя факта, че в статията има изписани адските глупости.
  • #9
    37 rate up comment 2 rate down comment
    Car guy ( преди 4 месеца )
    Абе тия статии откъде ги намирате и как ги превеждате ва? Къде сте видяли Мицубиши Еклипс със задно? Трошлива Супра? Колко хора могат да си я позволят? Все се каня да спра да ви чета глупостите и все идвам да се заливам от смях тука. Явно ставам мазохист.
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петърчо е уникат
  • #7
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Mitsubishi Eclipse?? ( преди 4 месеца )
    Леле...Mitsubishi Eclipse с задно предаване. Това е нещо ново. Радвам се, че има технически "грамотни" хора, които пишат в този сайт.Има интернет! Проверявайте преди да пишете глупости!!!
  • #6
    38 rate up comment 5 rate down comment
    Жорката разбирача от ( преди 4 месеца )
    Вие сте много зле честно. Тия коли искат добра поддръжка, човек ако може да си ги позволи значи няма да му е проблем да ги обслужва както подобава, парите не са фактор ако притежаваш такъв автомобил. Изредили сте едни от най-легендарните японски автомобили и ми пишете да се избягват, тва са икони в автомобилостроенето, като не разбирате не пишете глупости. Садъци