Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
Мощност от 64 к.с. не звучи особено интересно когато става въпрос за спортна кола. Но ако добавим към рецептата тегло под 600 кг., средно разположен двигател, задно предаване, самоблокиращ диференциал и ръчна скоростна кутия се получава класическа комбинация за осигуряване на удоволствие от шофирането. Произвежданата от Mazda, Autozam AZ-1 успява да събере всичко това в дължината си от 3,3м. Именно това е и слабото място на мини суперколата - вътре е доста тясно за всеки над 1,70 см височина.