IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    21 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не знам от къде ги вадиге тези разходи,от 2002г. карам премиум марки купувам ги 2-3 годишни на под 100К км. Карам до 200К и продавам. Само масла и филтри, масло не съм доливал, сегашната ми я карам вече 4г. крушка не ми е изгоряла, какви 30-40-50% разходи сънувате? По принцип жена и кола е на късмет, но чак такъв апокалипсис какъвто сте описали не знам дали съществува. п.п. Пасат има общо с Ауди А6 колкото Алфа с Фиат.различна платформа, двигатели, скоростни кутии, 4х4, окачване, габарит...
  • #12
    22 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "може да достигне 40%" - ключовата дума е "може". Това е абсолютно безсмислена статия без никакви цитирани източници - някакви цифри, получени с хвърляне на боб. 99,999% от собствениците на БМВ, Ауди и Мерцедес си карат колите с кеф и влизат в сервиз за смяна на консумативи.
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    123
  • #10
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Неутрален ( преди 1 година )
    Имам БМВ Х1 чисто ново от магазина. Да не е като 15-20 годишно Х5, но това оставям на разбирачите. За 4 години разходите са ми:- редовна смяна на масло. За да важи гаранцията се сменя в оторизиран сервиз на БМВ за този автомобил с филтри и всичко е около +- 250-320 лева- смених накладки - около 500 лева. да скъпо е защото отново е в официален сервиз и ми се беше повредил сензора и се наложи подмяна с нов.Сами сравнете вашите нови автомобили с тези цени и преценете за себе си
  • #9
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Много е просто ( преди 1 година )
    На който не му харесва, да не си купува.
  • #8
    35 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ПрЕател си купи 5 годишно X5 преди три години. За това време два пъти чупи скоростна кутия. Дюзи, ГНП.. всичко в кофата. Равносметката за три години е над 20 бона в ремонти, много нерви и месеци без кола (караше една от служебните Дачии).Сега взе някакво GLE, но и там се почна през месец в бокса задълго.
  • #7
    23 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ходил си в Дубай ама на куково лято. Поне напиши в търсачката на Гугъл: Дубай автомобили, после кликни на изображения и гледай! 99,9% ще са все европейски коли, основно немски и италиански.
  • #6
    25 rate up comment 27 rate down comment
    Пешо от Нови хан ( преди 1 година )
    Германия отдавна не произвежа вече качествени автомобили! В дубай видях само един Мерцедес за един месец престой.
  • #5
    47 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Прав си, но само до някъде. В статията става въпрос за това, че дори и най-обикновените базови версии на немските премиум марки се оказват доста скъпи за обслужване и ремонт. Тук не говорим за M power, RS или AMG. Както и да го въртим, БМВ Х1 не е кой знае какъв автомобил, а за 10г. да глътне за обслужване и ремонти над 40% от първоначалната си цена, която и без това не е никак ниска не е много нормално.
  • #4
    32 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тази една от статиите, които просто хаби интернета. Как въобще може да се направи такава класация, показаните автомобили се предлагат с различни мотори, ск. кутии, оборудване, собствениците ги карат по различен начин, на различни места, минават различни километри на година. Такава кола може да е на 10 години и да е на 100К километра, може да е на 3 години и да е на 200К клиометра. Да не говорим, че преди 10г. автомобили като X2 и GLA не съществуваха.