IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #23
    24 rate up comment 79 rate down comment
    Христов ( преди 1 година )
    Който казва, че Ауди не е добра кола съм сигурен, че не се е качвал на нещо по-добро от Рено и Опел. Да, Ауди не е по джоба на всеки. Дори повече от половината немци не могат да си я позволят. За това карат френски и корейски таралясници.
  • #22
    38 rate up comment 15 rate down comment
    Син ( преди 1 година )
    #21, не ми е скъпо. Не ми харесва.
  • #21
    22 rate up comment 36 rate down comment
    Христов ( преди 1 година )
    Като Ви е скъпо не карайте Ауди.
  • #20
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Лесните пари дето се ( преди 1 година )
    От 2000г насам трабвя по някакъв начин да се прибират обратно е колите са един от начините да се прибират тез пари обратно от този дето ги дава...сегашното печатане не ми се мисли и представя какво ще бъде в скоро време
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Bl ( преди 1 година )
    E83 2d 2005
  • #18
    49 rate up comment 4 rate down comment
    Владислав ( преди 1 година )
    Майко мила.....егати образите тука.Половината никога не са купували нова кола от магазина и дават акъл,друг пък "блести" с бисери,че кара коли на 2-3 г за по 200 Хил и ги продавал значи досега е карал не повече от 2-3 коли и дава акъл кво толкова им се чупи.Трети пък се фука,че го еб...ат в оторизирания сервиз и чак е горд от това че го дерат като тумбак на агне.И явно никой не вниква с същността на статията.
  • #17
    54 rate up comment 15 rate down comment
    Евала балъци! ( преди 1 година )
    Тук има много заблудени мазохисти, които си мислят, че карат нещо качествено щом е с надпис-Произведено в Германия! Всъщност на Мюмюн, Абдула, Шефкет и Мустафа хич не им дреме какво и как ще произведат в завода в Мюнхен, Щутгарт или където и да е в Германистан във времето между нагъване на дюнери и кебапи, пиене на бира Ефес и накрая за десерт баклава, шербет, боза и локум!
  • #16
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Forester 2.0r ( преди 1 година )
    2007 - платени 47 бимберици в магазина.2021 - пробег 265кРазходи:1700 задни аморт400 радиатор100 биалетки250 ламбда300 пред дискове300 ремапинг заради изгоряла прахосм за вторична обработка на газове.Престой в сервиз за ремонти - средно 1 час годишно.Нощувки заради ремонт за периода - 0, с уговорката, че е спала 10-ина нощи заради градушки и тем подобни.1 вдигане с репатрак заради блок на хил холд.
  • #15
    31 rate up comment 9 rate down comment
    GTR ( преди 1 година )
    ВАГ групата са най големите ***!
  • #14
    49 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като изключим Опел всички немски коли станаха много скъпи. Нормално е на скъпата кола частите и да са по-скъпи, също така колите би трябвало да са станали по-здрави, но за съжаление това не е така, за клиента остава само скъпотията.