IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #43
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ники ( преди 4 месеца )
    Прекрасни германски автомобили честито на собствениците им майсторите няма да им седят децата гладни я хаха
  • #42
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Сами ( преди 4 месеца )
    Тази класация няма нищо общо с истината... Предполагам че "журналиста" който я писал няма отстъпки при доставчиците на части. :-D Моята А4 ми излиза супер евтино и ако караш нормално и разхода и е приличен въпреки че е на бензин.
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 4 месеца )
    Карам Passat Alltrack B8 и за 70к км. само консумативи, които са на нормални цени. Задни дискове ATE - 140 лв. за брой, задни накладки - 70 лв., предни накладки - 90 лв., смяна на масла и филтри - 400 лв., летни гуми - 1200 лв., зимни гуми - 1300 лв. С DCC амортесьори е и ако думнат са 480 лв. бройката. Не виждам кое му е скъпото. Освен ако не го поддържаш в оригинален сервиз в Германия - там за работата ти режат главата от глезените. Но пък хората си ценят труда ...
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Кур-чо ( преди 4 месеца )
    Уникално тъпата класация, копеуе.
  • #39
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То от нови коли сумати народ изрева, а па вие ще чакате на втората употреба, ами като ми се развали и искат много пари дали няма да я пусна неразличимо от нова, как мислите?
  • #38
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Япинеца ( преди 1 година )
    Bmw са особенно красиви и ужасно чупливи! По 500 000км в Германия и 160 000 в БГ
  • #37
    4 rate up comment 8 rate down comment
    v ( преди 1 година )
    Ами какво да кажем ... това са скъпи и капризни коли :) Но ако искате хубав Мерцедес или БМВ трябва да е от Е класа нагоре или 5 серия на БМВ ...
  • #36
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Карам Дачия Докер 1.5, 3г, 330к км. До сега освен масла и филтри - 5 пъти гуми (въртя зимни летни), 2 пъти андренажен ремък с ролка, 2 пъти предни накладки и ключа светлини на волана, 2 пъти ми гори дневна светлина. По ходовата част няма дори разбит тампон! Казаха, че е време да сменям съединител.
  • #35
    18 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Немски кошници, мечтата на общият работник. Никоя от някога великите немски марки вече не е това, което беше, всичко е ширпотреба, произведено в Китай, Бангладеш и подобни.
  • #34
    14 rate up comment 7 rate down comment
    fena ( преди 1 година )
    За Пасата не съм съгласен, имах такъв проблеми само с окачването заради родните пътища.Особено 1,9 дизел е здрав и за 100 к. км съм сменял само масло. Това обаче не се отнася за следващия, който е провал и ме накара да сменя марката.