IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То от нови коли сумати народ изрева, а па вие ще чакате на втората употреба, ами като ми се развали и искат много пари дали няма да я пусна неразличимо от нова, как мислите?
  • #39
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Япинеца ( преди 2 месеца )
    Bmw са особенно красиви и ужасно чупливи! По 500 000км в Германия и 160 000 в БГ
  • #38
    3 rate up comment 4 rate down comment
    v ( преди 2 месеца )
    Ами какво да кажем ... това са скъпи и капризни коли :) Но ако искате хубав Мерцедес или БМВ трябва да е от Е класа нагоре или 5 серия на БМВ ...
  • #37
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Карам Дачия Докер 1.5, 3г, 330к км. До сега освен масла и филтри - 5 пъти гуми (въртя зимни летни), 2 пъти андренажен ремък с ролка, 2 пъти предни накладки и ключа светлини на волана, 2 пъти ми гори дневна светлина. По ходовата част няма дори разбит тампон! Казаха, че е време да сменям съединител.
  • #36
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Немски кошници, мечтата на общият работник. Никоя от някога великите немски марки вече не е това, което беше, всичко е ширпотреба, произведено в Китай, Бангладеш и подобни.
  • #35
    12 rate up comment 4 rate down comment
    fena ( преди 2 месеца )
    За Пасата не съм съгласен, имах такъв проблеми само с окачването заради родните пътища.Особено 1,9 дизел е здрав и за 100 к. км съм сменял само масло. Това обаче не се отнася за следващия, който е провал и ме накара да сменя марката.
  • #34
    6 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Този, който е писал тая статия не е голям фен на БМВ ама и Не е мн Умен Само кара хората да си мислят грешни неща за марката както и за Мерцедес глупостите...... Едно щи кажа смени си Дил*ра МОЙ
  • #33
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Ogi ( преди 4 месеца )
    BMW 318D 2017г. За 2 години и минати 50к км. съм сменил масло и филтри, това е!Разхода е 5.8 (смесен)Статията е ***!!!
  • #32
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Ввввввв ( преди 4 месеца )
    Всеки знае, че това са коли скъпи за подръжка, хората ги купуват с едно на ум, въпросът е колко често се налагат сериозни ремонти, а повечето от тия модели са харесвани защото са здрави, може би Мини купър прави изключение, могат да са бая чупендаци ..
  • #31
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Nk. ( преди 4 месеца )
    Nestavata vtora upotrebali sa vsichko svarshva do tyk po hubava kola ot novata nema dori tia da e i nisak klas