IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Има ли шансове Audi RS6 Avant срещу Tesla Model X?

Семейното комби се състезава с електрическия кросоувър (ВИДЕО)

Екипът на YouTube-канала Carwow организира поредното състезание по ускорение между два забележителни автомобила – високопроизводителното комби Audi RS6 Avant и електрически кросоувър Tesla Model X.


Audi RS6 Avant vs Tesla Model X


Не е тайна, че колите на Tesla ускоряват много бързо и обикновено не оставят никакви шансове на конкурентите си при подобни надпревари. Това се постига благодарение на факта, че целият въртящ момент е на разположение на водача още при потегляне. Model X не прави изключение, но срещу него този път е един много бърз и мощен автомобил.

В случая електрическият кросоувър е най-мощната си версия Dual Motor Performance, която се задвижва от две електромотора – по един на всяка ос, като те развиват общо 778 к.с. и 1140 Нм. Заради батериите теглото на Model X е 2485 кг, като това помага за по-добро сцепление, но е проблем при по-високи скорости. Ускорението от 0 до 100 км/ч е под 3,0 секунди.

Съперникът Audi RS6 Avant е оборудван с 4,0-литров V8 с двойно турбо и 48-волтов стартер-генератор, като мощността е 600 к.с. и 800 Нм. Моторът се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела Audi quattro. Комбито е по-леко от електромобила, като тежи 2075 кг.



Състезанието се провежда по обичайния за Carwow регламент. Двата автомобила се надпреварват на ускорение от място, на старт в движение при скорост от 48 км/ч и ефективност на спирачките при 113 км/ч.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия 500 кила повече си оказват влияние.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    До 11: за мен 0-100 е без значение. Ще ми е по-кеф да карам 1.5 литрова Мазда 5 отколкото тия хипопотами. Аудито го слагам на комфорт и докато карам с 20 по улиците му се кефя как боботи V8ка.... и правя кръгчета около тебе докато чакаш на поредната зарядна :D
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    До 6: Колегата 8 ти е обяснил някои неща, мисля само, че в RS 4х4 системата прехвърля 80% към задния мост, което го прави почти със задно предаване. Към задните завиващи колела добавям и Активната система за контрол на каросерията, която компенсира центробежните сили и го прави да завива като по реслси. А от колегата 7 разбирам, че RS даже е отвяло Т'слата, което е показателно - с по-малка мощност, късната тяга на ДВГ и загубите при превключване. Всички ел-аргументи отиват подявола :D
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 2 години )
    Аз не мога да разбера като не си карал RS6 а виждам, че и два реда не си чел за Ауди, не можеш да си пуснеш и клипчета в тубата, за да разбереш нещо, защо се напъваш да пишеш за пътно поведение? Ауди от години е с двигател зад предния мост, 4х4 е 60% към задния мост и завиващи задни колела, перфектно завива, на писта Мендик RS6 би с 2сек. Времето на М6 компетишън. RSQ8 До преди седмица държа рекорда на Нюрбургринг. Явно завива, това да не ти е спъната и смотана куца Тойота? Като не знаеш не пиши
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла е с 400кг. по-тежка ама с 200к.с. отгоре, плюс ел. Двигатели, тоест пълна мощ от 0км. На 1140 нютон метра, всеки с минимални познания ще разберат че победата на това Ауди е равносилна на подвиг. Останалите бутащи малолитражки и с бегли познания за коли да си пишат глупости.
  • #5
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1: За какво пътно поведение говориш в Ауди, не ставай смешен. Всички знаят, че ако искаш недозавиващ автомобил това е Ауди! Теслата е с много нисък център на тежестта и няма да се учудя да се управлява по-добре от Аудито, въпреки че е с половин тон по тежка.
  • #4
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Теслата носи 400 кила допълнително и е бърза колко Аудито - смях!
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Мъск ( преди 2 години )
    Скоро ще видя немския инженеринг, сглобка и качество. Дано да е добър, че иначе лошо. Естествено няма да им дам да програмират и изобретяват нови неща, но с гаечните ключове мисля, че ще са страхотни.
  • #2
    6 rate up comment 13 rate down comment
    До 1 ( преди 2 години )
    Ауди и пътно поведение!!!! Плача.Марката, нарицателна за тежки предници, обезкървено управление и недозавиване
  • #1
    18 rate up comment 16 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Толкова да не ми дреме, че няма и да го гледам видеото. Да сравняваш инженеринга на Ауди, сглобката, материалите, пътното поведение, лукса с недоразумението на мошеника Мъск трябва да си просто зомбиран човек с ментални увреди.