IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Има ли шансове Audi RS6 Avant срещу Tesla Model X?

Семейното комби се състезава с електрическия кросоувър (ВИДЕО)

Екипът на YouTube-канала Carwow организира поредното състезание по ускорение между два забележителни автомобила – високопроизводителното комби Audi RS6 Avant и електрически кросоувър Tesla Model X.


Audi RS6 Avant vs Tesla Model X


Не е тайна, че колите на Tesla ускоряват много бързо и обикновено не оставят никакви шансове на конкурентите си при подобни надпревари. Това се постига благодарение на факта, че целият въртящ момент е на разположение на водача още при потегляне. Model X не прави изключение, но срещу него този път е един много бърз и мощен автомобил.

В случая електрическият кросоувър е най-мощната си версия Dual Motor Performance, която се задвижва от две електромотора – по един на всяка ос, като те развиват общо 778 к.с. и 1140 Нм. Заради батериите теглото на Model X е 2485 кг, като това помага за по-добро сцепление, но е проблем при по-високи скорости. Ускорението от 0 до 100 км/ч е под 3,0 секунди.

Съперникът Audi RS6 Avant е оборудван с 4,0-литров V8 с двойно турбо и 48-волтов стартер-генератор, като мощността е 600 к.с. и 800 Нм. Моторът се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела Audi quattro. Комбито е по-леко от електромобила, като тежи 2075 кг.



Състезанието се провежда по обичайния за Carwow регламент. Двата автомобила се надпреварват на ускорение от място, на старт в движение при скорост от 48 км/ч и ефективност на спирачките при 113 км/ч.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    КОЛЧЕВ ( преди 3 години )
    До n 20.Какво си карал бе туземец. Една единственна бройка, от това доработено, ШЕЛБИ,. КВО КАРА ТИ БЕ
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    beks34 ( преди 3 години )
    Абсолютно не!!!И двете съм ги карал..Теслата е мн.по бърза !!!
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Владислав ( преди 3 години )
    Това си е типично за Американците предпочитание да са бегачки на "драг" като пример давам Додж-демон.Уникално бърз на драг но...... дотам.Истината е,че в момента няма условия за да се ползват Ел коли масово.Няма инфраструктура,досадното спиране през два часа за зареждане,"дървеното оборудване" в повечето Ел коли " все едно е спечелен от лъки бой" , некачествени материали за да е по-лека и маааааалко по-евтина щото батерията е скъпа и т.н и т.н.Кой каквото му допада в крайна сметка!
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Владислав ( преди 3 години )
    Ей, всеки да си кара каквото му кеф бе хора.В автосредите има много голям брой фенове на Тесла,и е тяхно право да си я харесват.Както мое право е да харесвам Ауди.Затова има различни производители,всеки да си намери неговото.И не,че съм фен на Ауди,но когато взимам автомобил,не гледам само 0-100км.За истинския фен ,автомобила е съвкупност от много неща а не просто един показател.Тесла нито на интериор нито на екстериор ми харесва и определено не е топ нито във возия или управление .
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Jay ( преди 3 години )
    Някои глупендъри тук(специално един) , даже не гледали видеото, си лаят срещу всичко що е Тесла. Аудито успя да бие единствено на летящият старт с 70 мили/час и при вторият старт, когато теслата даде грешка при лаундж контрола! Всичко останало си беше клизма на квадрат! На първия старт РС6 тръгна първи и пак падна. Щеше да е интересно с модел S пърформънс, не ми се мисли с Плад версията каква мъка ще е!? Интересно ми е тинтирито що за автомобилен шедьовър кара!?
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Знаете ли, че: 3-те мотора на Model S Plaid (2x470+400 коня, ограничени на общо 1022 до подмяната на клетките с 4680 за 200-300 коня отгоре) са най-съвършените задвижващи единици на Земята в употреба извън лаборатория. Те имат първите по рода си ротори с карбоново покритие и усилено магнитно поле, даващи 1000 коня в ЦЕЛИЯ диапазон от 130 до 320 км/ч. За сравнение, предишният Model S/X дава пик 700 коня при 65 км/ч и след това конете отиват да търсят втора скорост като при изкопаемите брички.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ха ха ( преди 3 години )
    Тесле не дамо мачка, ми и направо изгаря зомбираните си бунаци......
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Минтирит ( преди 3 години )
    Толкова си зомбиран че няма накъде повече. За какво ти е да гледаш клипа, след като знаеш че Тесла мачка наред на четвърт миля. А ти си против това и обясняваш че скоростта и ускорението няма смисъл. Само че за твоя изненада този път аудито би. Хайде сега да видим, скоростта и ускорението придобиват ли смисъл в този случай? Тесла падна! Давай, време е да злорадстваш.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Минтирит ( преди 3 години )
    Толкова си зомбиран че няма накъде повече. За какво ти е да гледаш клипа, след като знаеш че Тесла мачка наред на четвърт миля. А ти си против това и обясняваш че скоростта и ускорението няма смисъл. Само че за твоя изненада този път аудито би. Хайде сега да видим, скоростта и ускорението придобиват ли смисъл в този случай? Тесла падна! Давай, време е да злорадстваш.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Един интересен факт за автоманяците мисля че Хонда Прелуде в Сащ първи добавиха завиващите задни колела. https://***.youtube.com/watch?v=wl6l7F-44qEНе съм съгласен колегата по долу за Тойота защото ланд круизер им е прекрасен модел.