IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да разберем, че сме сипали некачествено гориво

Всеки шофьор може да се сблъска с този проблем и да си навлече неприятности

Всички шофьори знаят, че некачественото гориво може да има разрушителен ефект върху превозното средство. В наши дни повечето водачи приемат качественото гориво за даденост. Те просто зареждат автомобила си и продължават напред.

Въпреки контрола, който се осъществява върху големите вериги от бензиностанции, винаги е възможно човек да се сблъскате с проблеми. Да не говорим, че все още има хора, които сипват на автомобилите си гориво от малки и съмнителни обекти, където то се продава на по-ниска цена.

Признаци за лошо гориво (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Колега 7 добро обобщение.Гориво в Бг в огромната си част е от Лукойл.Хубаво ще е някой запознат колега да каже %. Ромпетрол, гърците(Еко) и ОМВ през годините също са имали и имат свои независими доставки, любопитно е актуалното положение. Неспоменатите купуват основно Лукойл, слагат добавки по техни рецепти. Останалото е технология и логистика - утаяване, филтриране, грижа за цистерните, контрол в/у субективния фактор. Безспорен факт е, че колите вървят по-добре и харчат по-малко гориво на Запад
  • #9
    5 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Коментар 2 лъже. Измисля си. В Бг горивото си е като европейското(в омв и повечето лукойл). Мн отдавна сме равни с европа по гориво. Мит е че *** ьапад карат с мн по хубаво горивоНе сипвайте при Марешки и измислени вериги и вс ще е наред
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    Заредих пропан-бутан. Не знам от къде го зарежда, но драстична разлика с другите бензиностанции.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 2 години )
    То няма много логика в това което си написал, Защото какъвто и да е бил търговеца на тази бензиностанция от която си заредил е купил горивото от Лукойл, както от Лукойл купуват всички останали търговци у нас, изключвам Ромпетрол, те си го внасят от Румъния, но румънската рафинерия също е на Лукойл. И няма никаква логика Лукойл да продава на търговците хубаво гориво, пък на собствените си бензиностанции да продава ***. Горивото е едно и също, Петрол също купува от Лукойл!
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз го разбрах по трудния начин след като заредих гориво от Лукойл и след месец в сервиза и смяна на помпи и какво ли не. Бензина беше с цвят на "Столично тъмно" - кафяв! А за ОMV - две коли една след друга умряха на OMV след зареждане с дизел. Зареждах там докато траеше панаира. Едната кола беше на 3 месеца.
  • #5
    15 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    В България няма качествени горива. Преди 10-на години една моя приятелка ме заведе на една мъничка бензиностанция, до гр. Пещера. Собственикът беше и продавач. Каза, че слагал качествено гориво, защото ако слагал кофти гориво, нямало да оцелее в конглокенцията. Аз си викам, че си говори ей така. Да ам ане! не можах да си позная колата...все едно имах 50 к.с. отгоре и разходът ми садна с 20-на процента. Стигнах София, заредих на тогавапните Лукойл-Петрол и ... до там беше. Колата умря....
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Shell и OMV , на друго не сипвам. До колкото имам информация, те имат най-завишен контрол. Да всички са на франчайз, но това не означава, че слагаш табела OMV или Shell, плащаш си и можеш да продаваш каквото си искаш. Всъщност всичко се контролира пак от тях. Чистенето на цистерните също. Не можеш да избираш. Подържаш бензиностанцията като търговски обект и печелиш на продадено гориво. Това знам, някой ако е по-сигурен да ме поправи.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз не знам колко коне умират, но знам, че в ЕКТО дизела и Макс Моушъна както и в ШЕЛ В Пауър, имат добавки за чистене на дюзите и добавка за чистене на корозия по двигател, резервоар, инжектори.. а и издържа на много ниски температури, ОМВ си го хвалят, че по-добе изгарял и по тази причина имал по-ниски вредни емисии, дали е така незнам, но забелязах, че разхода ми леко спадна като минах от ЕКТО на Макс Моушън.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    1 и въпросното гориво не кой знае каква стока. Колата ми е 200кс, предимно карана извън БГ. Когато съм в БГ и аз зареждах с това, но въпреи всичко умираха сума ти коне. Тяга няма, изобщо не върви както я знам. В момета, в който и сложа гориво от Сърбия на запад - се оправя.
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До преди 2г. слагах само ЕКТО дизел от Лукойл. От 2г. карам само с ОМВ Макс Моушън и съм малко по-доволен. На съмнителни беззиностанции не зареждам, до Марешки, Кравешки и тем подобни не припарвам.