IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model X P100D не успя да хване BMW M6 на магистрала

Електрическият SUV е бърз, но недостатъчно, за да се справи с бавареца (ВИДЕО)

Колко бърз е Tesla Model X в реални условия? Отговор на този въпрос дава видео, публикувано YouTube-канала TopSpeedGermany, на което е заснето как се справя електрическия кросоувър с 611 к.с. на магистрала без ограничения на скоростта.


Tesla Model X магистрала


За колите на Tesla е известно, че са много бързи, като версията X P100D ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди. С подобно постижение кросоувърът може да победи дори някои от хиперколите на планетата, а това определено е впечатляващо за огромен SUV, който може да превозва шестима души. Но дали подобно ускорение води и до невероятно висока максимална скорост?

Във видеото се вижда, как Model X не губи никакво време и се изстрелва напред при влизането си на аутобана. Електромобилът обаче не успява да се настигне движещо се пред него BMW M6, което също ускорява по магистралата и изчезва напред. При стартиране от място нещата биха изглеждали различно, но в случая предимството на високия въртящ момент на електрическата кола се губи.



Шофьорът на Model X постепенно достига до скорост от 225 км/ч и настига BMW-то, което вече е в средната лента, а след това успява да развие и 250 км/ч. Това също е добро постижение, но е и доказателство за това, че бързото ускорение от 0 до 100 км/ч невинаги означава и висока максимална скорост. Ако погледнем Lamborghini Urus, например, той също вдига 100 км/ч за под 3 секунди, но после може да развие над 300 км/ч.

Снимка и видео: TopSpeedGermany

0 от 500
  • #20
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Отчаян съм от видяното, излиза че само дето много му пляска плювалника на ония Мъски...
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до 25 ( преди 2 години )
    Това са си твои разсъждения в твоя свят. В реалния живот, дори с BMW i3 съм правил 100 от място за 5.76 секунди и 108 метра с батерия на 12% (29 км остатъчен пробег) при минусови температури януари. Да, имаше наклон, но е засечено със speed logic и е реално. Не обяснявай кое колко минава и вдига като нямаш хабер от BMS, клетки, контролери и пр. Това са нови коли с активно, течно термо-управление на батериите. До 10% заряд се режат като луди.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 24 ( преди 2 години )
    Не, бро, просто висшист. А ти н'дей дра ризата - аз имам фенове като Мъск и ника ми го ползват редовно.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ХАХАХ ( преди 2 години )
    Ама Тesla-та прави 250 на първа. Ако бодне втори зъб? Всичко друго, но не и реални условия. От 195 държави, аутобан без ограничения има в 1. Старият, кадърен шофьор ще ти каже: ТРЯБВА МИ БЪРЗА КОЛА, НЕ ДА КАРАМ БЪРЗО, А ДА ИЗПРЕВАРВАМ. В експлозивните изпреварвания за част от секундата 3-фазния е истината!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ХАХАХ ( преди 2 години )
    Ама Т
  • #15
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 2 години )
    Теслата е с къси предавки, за максимално укорение, което води до проблем при висока скорост. Проблемът им обаче е другаде - при 90% батерия максималната скорост е една, при 70% - по-ниска, при 40% я вдигне 160, я не. Всеки уважаващ клиентите си производител би ограничил производителността така че клиента да не усети разликата, но не и Тесла, чиято основна цел е да се перчат колко са им велики полу-завършените прототипи които наричат автомобили.
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    до ТСЛА ( преди 2 години )
    Също така никъде по света няма по-злобен и неграмотен народ като нас. Имаш пари за Тесла ли, с екологичен ток ли се отопляваш вкъщи, еко-активист ли си, еко-министър ли си ? За какво точно толкова злобееш по нормалните коли и за какво толкова хвалиш за сега непотребните (извън града) електрички ?
  • #13
    8 rate up comment 15 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    и какво е клипчето снимано от немец с цел пропаганда на двг щото само тва си могат.Никъде в Света няма неограничени магистрали а двг е стара и допотопна технология без бъдеще това е.
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ей човек ако прочете тука коментарите, ще каже че българите всичките сме завършили Харвърд или Оксфорд. Това исках да обясня от колко време, на един дето ми говореше, че не знам си каква Тесла е била с колко стотни от секундата по-бърза от някаква друга кола. Все едно нон-стоп драг ще прави. Ето клипчето ви показва в реални условия какво е положението.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    А защо изобщо да разлагам водата до водород чрез електролиза като мога да ползвам батерии?!