IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият VW Golf се пробва да "хване" Porsche Panamera на магистрала

Още едно доказателство, че дизелът не бива да бъде подценяван (ВИДЕО)

Броят на електрифицираните модели на пазара се увеличава всеки ден, като за сметка на това продажбите на дизели намаляват. Тези мотори преди време бяха основен факт в Европа и все още са търсени, макар и в много по-малки количества.


VW Golf


Повечето производители от Стария континент все още предлагат дизелови мотори. Volkswagen, например, продължава да произвежда своя своите TDI и те си остават най-популярната опция пред купувача в някои държави. Дори новият Golf разполага с 2,0-литров TDI, който се продава в добри количества в Германия.

Оказва се, че тази версия на хечбека е предпочитана не само заради ниския разход на гориво, а и заради приличната производителност, която предлага. Доказателство е това видео, публикувано в YouTube-канала Meilensammler. То е заснето от салона на VW Golf VIII, който на магистрала в в Германия, е задминат от Porsche Panamera.



Водачът на дизеловия хечбек натиска здраво газга и се опитва да "хване" летящото напред Porsche, като ускорява до 237 км/ч. А това е със 15 км повече от обявената от Volkswagen максимална скорост за тази версия на Golf.

Ясно е, че двата автомобила няма как да бъдат сравнявани, тъй като Golf 2.0 TDI разполага само със 150 к.с., докато тази Panamera е с V6 мотор с 330 коня. Но пък дизеловият Golf се оказва съвсем малко по-бавен дори от топ-версиите на модела, като GTI Clubsport, например, който също има 2 пъти повече коне под капака си.

Снимка и видео: Meilensammler

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Оппп ( преди 11 месеца )
    Дайте да видим видео
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    С 300 ( преди 3 години )
    ако гръмне гума, няма да се познава, кое, какво е било.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Jo ( преди 3 години )
    Там където те кара едната, ще те закара, и другата. Важното е да не лежиш под нея до пътя, като "едно време"
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Голфу цепи мрака ( преди 3 години )
    Голфу цепи мрака
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За тази Панамера скоростта с която Голфа зор стига 237,която не е реална,е като да караш Голфа с 160,така,че база за сравнение няма.
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Чудно ми е защо не си е сложил тоя с ФВ телефонния джи пи ес да покаже реално колко е скоростта не повече от 220. А един познат с Порше 911 преди няколко години на въпроса за тези другите коли Адита,Мерцедеси и тем подобни,та дори и моторите резачки по това време,за скоростта отговори,докато другите на 260 вече се задъхват,Поршето от там започва да върви и губи сила при 320 км/ч,дори моторите не са му конглокенция.
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    САндо ( преди 3 години )
    Бако каза, дизел бегачка НЕМА !
  • #13
    0 rate up comment 8 rate down comment
    pavkata99@mail.bg ( преди 3 години )
    Ако е било по надолнище може и да вдигне нещо все пак е колата на бедняците
  • #12
    25 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Че 150 коня са досттъчни за да вдигнеш 200 - достатъчни са. Ама въпроса е колко време ще отнеме колко ще ги поддържа. А Панамерата просто не е знаела че се гонят. Както един приятел преди години с Меган 90 коня бензин ми разправя как "яде" GTI-ки на светофарите и колко много върви. Те горките не знаят че се състезават.
  • #11
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Ха ахха а не ме разсмивайте бе г-да журналисти писали таз статия тази печка 150коня ако дигне толкова аз да съм бай Трамвай да не сте се объркали със най-мощната версия на Гоуфа Clubsport дето е 300коня там ако по съм съгласен?