IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Двигателите, които играят успешно и на чужд терен

Преобладават дизелите, а някои сътрудничества са изненадващи

Обменът на двигатели, както и на платформи, е често срещана практика в автомобилния свят. Тя позволява на някои производители да запълнят празнина в своята гама, без да им се налага да инвестират огромни сума в разработка и тестове. В наши дни тази икономия се е превърнала в един от стълбовете на автомобилната индустрия, като това се отнася не само за компании от една и съща група.

Често практика е покупката на двигател, особено дизелов, от по-малки производители, които искат да бъдат в крак с модата. И съответно да постигнат успех на пазарите (най-вече тези в Европа). Този подход им е по-удобен и те не се притесняват да го използват. Ето няколко такива случая.

Двигателите, които играят успешно и на чужд терен (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Доктора ( преди 2 седмици )
    Най-здравите дизели са немските(до 2010) и на рено.Всичко останало е пълен ***.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Японците за толкова години така и не можаха да направят мощен, тих, спокоен и здрав дизел.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 седмици )
    Аутомедия коригирайте си информацията. На Suzuki Vitara и Suzuki SX4 S-cross се слага двигателят 1.6 mjet 120 p.s. производство на FCA. Никаkъв двигател на Пежо не се монтира на тези модели.
  • #8
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Рено е най-големия донор на двигатели и шасита за Премиум тройката на германците.
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Преписвача ( преди 2 седмици )
    Преписвачът, превел статията е забравил първият комънрейл. 1.9 jtd се слага във всичко италианско, всичко опелско и Сузуки sx4 барабар..
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Карач ( преди 2 седмици )
    Добре, че са европейските производители, че да се движат японските ярмомелки, забравиха да пишат, че гордоста на Япония , Тойота Супра е разработена от БМВ и е с двигател на БМВ! Доскоро френския дизел, беше най добрия в света така, че е нормално толкова много фирми да го ползват в своите модели. Фирми като Волво и Мерцедес не си правят труда да имат разработки на малки двигатели и е нормално да ползват най доброта на пазара за малките си модели.
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    1.6 дизелът на PSA наистина не го препоръчваха, но за разлика от него 2.0 (90, 110 и после 138 к.с.) беше един от най-здравите дизели - ако не и най-здравия - на пазара. След това имаше и 180 к.с., но върху него нямам наблюдения.
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Стен ( преди 2 седмици )
    Петко, живееш в друг свят и в друго време.Колко автомобила с този двигател си имал?1,2? Аз - поне 15, от Дачия Докер, през Канго, Клио 2 и Клио 3, та до Меган Грандтур 110 кс.Повечето са над 350к км.и са в употреба, просто искат добро гориво и редовно обслужване. Два броя Канго направиха проблем с дюзи и горивна помпа, карани във Варна и зареждани в бензиностанции Марешки. В сравнение с много други марки, направо са железни...
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Ставри ( преди 2 седмици )
    Ех ПепиПепи куде ги намираш и преписва??? Боже, боже!!!
  • #2
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Петко ( преди 2 седмици )
    Най-проблемните мотори са 1.6 дизел на PSA, проблеми с всичко. Рено не падат по-долу, датчици строшени за всичко, общо-взето рено, като марка, може да очакваш всякакви проблеми. Ситроен и Пежо, като вграждат елементи около двигателя всичко е пластмаса от рециклирани тоалетни казанчета, всичко е строшено. Фен съм на FPT моторите на фиат, колкото и да ги плюят, докана работа.