IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Volkswagen Passat ще е най-просторният в историята

Германската икона няма да се предлага като седан, а като хечбек и комби

След като Volkswagen потвърди, че Passat ще получи ново, 9-о поколение, сега станаха ясни подробности за бъдещия модел. Иконичният автомобил ще преживее почти радикална трансформация, като ще заложи на повече практичност и простор в салона, както и на оптимизирани задвижващи системи, според специалистите от Auto Express.


Volkswagen Passat 2023
Passat 2023: неофициален рендер от Auto Express


Новият Volkswagen Passat ще се появи най-вероятно през 2023 година. Моделът, обаче, ще се предлага като просторно комби и като практичен хечбек, като версия седан няма да видим. Практичността и гъвкавостта на модела ще са водещи, като това ще са чертите, които ще го отличават от сходния по размери, но "по-изгладен" Arteon.

Новият Golf комби нарасна на размери, като догонва настоящия Passat и последният ще бъде по-голям в новата си версия. Очаква се колесната му база да бъде увеличена до 2,85 метра, с което ще се позиционира до Skoda Superb. Това, освен, че ще доведе до повече пространство за задните пасажери, ще позволи и по-голям обем на багажника, с което моделът ще стане най-практичния извън кросоувърите и лекотоварните машини на марката.

Споменавайки Superb, двата модела най-вероятно ще бъдат и на обща поточна линия, в завода на Volskwagen в Словакия, където се произвежда и Touareg. За новото поколение ще бъде запазена архитектурата MQB. В досегашният дом на Passat в Емден, Германия, ще се произвеждат бъдещите серийни наследници на концептуалния седан ID. Vizzion и комбито ID. Space Vizzion, задвижвани от електричество.


Volkswagen Passat 2023


И за да няма вътрешна конкуренция, няма да видим версия на Volkswagen Passat, задвижвана от електромотори. Така, новият модел ще заложи на конвенционални двигатели, както и на хибридни версии. Сред тях, въпреки сериозния отлив в последните години, ще има и дизелова опция, твърдят от Auto Express. Тя ще е с обем 2 литра и с версии на мощността от 150 до 200 конски сили, плюс опционално 4х4 задвижване 4MOTION.

Ще има и бензинови варианти, но по-сериозно значение ще се отдава на плъг-ин хибридните системи. От последните се очакват две версии: eHybrid с 203 к.с. и GTE с 245. Псоледният ще е с по-голяма батерия от настоящата с капацитет от 13 kWh и ще предлага пробег само на ток до 100 км. Новите акумулатори ще могат да се зареждат и на по-мощни станции - до 11 kW.

0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Oxoboxo ( преди 2 години )
    На български се казва по-скоро емблематичен, култов и т.н.... каква е тази дума "иконичен" ?!?! Мислете мааалко като ползвате Google Translate.
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    До:16 ( преди 2 години )
    Пасат се води "високия сегмент в средния клас" и да ти кажа за парите си получаваш доста от тази кола.Не случайно в България е на почит.Това,че на теб не ти харесва не означава,че трябва да го плюваш защото е толкова измислен,че няма да ми стигнат и още 10 страници да ти изреждам всичките дребни детайли който по принцип можем да ги видим само в " премиум автомобили" а при пасат си идва базово.Прав си за едно обаче, пространството е символично за пасатите.
  • #17
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До:16 ( преди 2 години )
    Ако искаш "красота" и динамика модели на марката бол.Въпреки,че 6-цилиндровия агрегат на пасат 6 пък и не само на него ще направи смешни много "бегачки" Все едно да кажеш,че Ауди РС-6 е бавно,скучно комби!Не знам на колко модификации на пасат си се качвал,но аз съм минал през 3,4,5,6-та серия и да ти кажа си е много надежден дори толкова плюваният тук Пасат б5 с легендарните 8 носача(алуминиеви).
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Владислав до :16 ( преди 2 години )
    Колега,мнението ти как "Пасат"може да бъде разчупен е лично твое и няма да споря с него,но с всичко останало няма как да премълча.Първо,дали е скучна,грозновата и безлична кола нали се сещаш,че е субективно мнение.Много хора могат да изредят поне 20 модела на марката или на други марки които са доста "по-грозни" плюс това коя модификация точно визираш защото са 8?Отделно нали се сещаш (може би),че в крайна сметка идеята за този модел е да бъде точно такъв,улегнал и семеен.Ако искаш "красота"
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Щирлиц ( преди 2 години )
    Много нисък изглежда,не е практично.
  • #14
    4 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пасат се купува единствено в Европа и Китай. Никъде другаде по света. Ако китайците спрат да купуват Фолксваген, продажбите им ще станат наполовина.
  • #13
    4 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хечбек е най-хубавия вариант да раздвижат скучния и грозен пасат, който се свързва със скучна, безлична и грозновата кола с обикновена триобемна каросерия тип Лада 5-ца. И Пасат винаги се е славел не с надеждност,а по-скоро с пространство в колата, иначе са далеч от здрави коли.
  • #12
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Владислав ( преди 2 години )
    Пасат- хечбек??? Малко се смях на "голф-комби" ,но пасат -хечбек ми идва "ту мъч".Защо ще се прави с такова купе ?Има достатъчно модели на марката за тази които искат по-малък или компактен вариант.Пасат е бил винаги нарицателно за комфортен,надежден,семеен,улегнал тип ако щете автомобили .Не ме кефи идеята.
  • #11
    7 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Грозничка предница. *** то от немци дизайн да търсиш.
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    какви солар карс, какви безгин, какви народи? Спри да пиеш, ве мой.