IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Volkswagen Passat ще е най-просторният в историята

Германската икона няма да се предлага като седан, а като хечбек и комби

След като Volkswagen потвърди, че Passat ще получи ново, 9-о поколение, сега станаха ясни подробности за бъдещия модел. Иконичният автомобил ще преживее почти радикална трансформация, като ще заложи на повече практичност и простор в салона, както и на оптимизирани задвижващи системи, според специалистите от Auto Express.


Volkswagen Passat 2023
Passat 2023: неофициален рендер от Auto Express


Новият Volkswagen Passat ще се появи най-вероятно през 2023 година. Моделът, обаче, ще се предлага като просторно комби и като практичен хечбек, като версия седан няма да видим. Практичността и гъвкавостта на модела ще са водещи, като това ще са чертите, които ще го отличават от сходния по размери, но "по-изгладен" Arteon.

Новият Golf комби нарасна на размери, като догонва настоящия Passat и последният ще бъде по-голям в новата си версия. Очаква се колесната му база да бъде увеличена до 2,85 метра, с което ще се позиционира до Skoda Superb. Това, освен, че ще доведе до повече пространство за задните пасажери, ще позволи и по-голям обем на багажника, с което моделът ще стане най-практичния извън кросоувърите и лекотоварните машини на марката.

Споменавайки Superb, двата модела най-вероятно ще бъдат и на обща поточна линия, в завода на Volskwagen в Словакия, където се произвежда и Touareg. За новото поколение ще бъде запазена архитектурата MQB. В досегашният дом на Passat в Емден, Германия, ще се произвеждат бъдещите серийни наследници на концептуалния седан ID. Vizzion и комбито ID. Space Vizzion, задвижвани от електричество.


Volkswagen Passat 2023


И за да няма вътрешна конкуренция, няма да видим версия на Volkswagen Passat, задвижвана от електромотори. Така, новият модел ще заложи на конвенционални двигатели, както и на хибридни версии. Сред тях, въпреки сериозния отлив в последните години, ще има и дизелова опция, твърдят от Auto Express. Тя ще е с обем 2 литра и с версии на мощността от 150 до 200 конски сили, плюс опционално 4х4 задвижване 4MOTION.

Ще има и бензинови варианти, но по-сериозно значение ще се отдава на плъг-ин хибридните системи. От последните се очакват две версии: eHybrid с 203 к.с. и GTE с 245. Псоледният ще е с по-голяма батерия от настоящата с капацитет от 13 kWh и ще предлага пробег само на ток до 100 км. Новите акумулатори ще могат да се зареждат и на по-мощни станции - до 11 kW.

0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дидо ( преди 2 седмици )
    По мощните станции са 110 kW, а не 11
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Практичен хечбек ( преди 2 седмици )
    защото Голфа не е
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Е гати и ( преди 2 седмици )
    гоУемио ГоУф,, у Пернико почнаха ранните записвания за лятото на 2050 година
  • #32
    2 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 3 седмици )
    Пак 80% капацитети са се "изходили" по темата :)))
  • #31
    6 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Другите се отказват от ДВГ като цяло, а ваджайните пускат ново дизелче и то през 23-та година. Да се смееш ли да плачеш ли..
  • #30
    16 rate up comment 7 rate down comment
    TTT ( преди 3 седмици )
    Конглокенцията в класа на Пасат да гледа и да се учи. В своя клас Пасата е най-добър. Всичко останало е компромис.
  • #29
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 3 седмици )
    Много ме кефи как някои са коментирали как новият Пасат бил грозен, изглеждал азиатски, приличал на сегашния и т.н, а изобщо не обръщат внимание, че това в статията са НЕОФИЦИАЛНИ рендери, т.е някой с малко повече умения за работа с Фотошоп е нарисувал СВОЕТО виждане как би изглеждал следващия Пасат. Истинският дизайн ще стане ясен най - рано след появата на първите тестови прототипи.
  • #28
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    решетката бетер БМВ грозотията... Хайде тази на Артеон е на ръба да е китайски блян, ма тука май ще успеят да постигнат целта...
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    #25 или си прекомерно облъчен или натурално ... така... Поне 10 години ще си се продават нови ДВГ коли и изобщо не е риск сега да се купи нова. Отделно тези коли с двг на старо ще им се вдига цената постепенно, когато станат по-кът новите модели. Сравненията с 9ти септ и 10 ноември са глупави и само издават възрастта ти и вероятно деменцията която идва с нея. КРАЙ
  • #26
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "Икониченият автомобил" е мърляв превод. Българският израз е "автомобилната икона".