Преди няколко седмици анализ на изданието Autocar посочи премиум-марките, които са в сериозна опасност заради новите предизвикателства в автомобилната индустрия. Това са електрификацията, развитието на нови технологии за свързаност и автономия на автомобилите, появата на бързо развиващи се нови компании, глобалната пандемия от COVID-19, Брекзит, недостигът на полупроводници, както и променящите се навици на потребителите.
Сега идва ред на марките, които се очаква да процъфтяват. Към момента те се справят много добре дори на фона на проблемите и според британските ни колеги, тази тенденция ще се запази поне в близко бъдеще.
Марките, които ги очаква добро бъдеще (ГАЛЕРИЯ):
В случая става дума за цял концерн - Hyundai Motor Group, в който влизат три основни марки. Към момента това е третият по големи производител на автомобили в света, като той отчете печалба от над 2 млрд. евро през кошмарната за индустрията 2020 година. А това означава, че през тази година цифрите ще бъдат още по-сериозни.
През април Hyundai отчете рекорд по продажбите за месец в цялата си историята, като марката все по-успешно се противопоставя на Volkswagen. Марката Kia също се представя добре по света, докато премиум-бранда Genesis тепърва ще се развива. Корейците създадоха и нова марка за електромобили - Ionic, която, поне на първо време, показва, че няма да има конкурент като цена и технически възможности на моделите си.