IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault иска да бъде "зелена марка №1 в Европа"

През 2030 година 90% от гамата на французите ще бъде електрифицирана

Френският производител Renault си е поставил за цел през 2030 година да бъде "най-зелената марка в Европа", обяви неговият изпълнителен директор Лука де Мео по време на онлайн-прецентация, на която бяха разкрити плановете на компанията до края на десетилетието.


Renaul EV


Те предвиждат, през 2030 година 9 от 10 продадени автомобила на Renault да бъдат елекрифицирани. Стратегията на компанията обаче се различава от тази на други производители, които обещават, че до края на десетилетието ще предлагат само изцяло електрически превозни средства. В Renault ще заложат на комбинация от електромобили и хибриди, в завиисимост от търсенето на пазара.

В момента марката разширява гамата си от хибриди, като в нея ще бъдат включени plug-in (зареждащи се) версии на новото SUV-купе Arkana, на кросоувъра Captur, както Mégane PHEV. Renault разработва и нов 1,2-литров трицилиндров двигател, който може да се използва като основа за хибрид с мощност 200 к.с., както и хибрид със задвижване на четирите колела с 280 к.с. Новият мотор ще се появи в гамата на марката през 2024 година.


Renault Де Мео


По-къскно тази година Renault ще представи и кросоувъра си кросоувъра Mégane E-Tech Electric, който ще се присъедини към Zoe в гамата електрически автомобили на марката. Това ще бъде първият модел с новото лого на марката и с ограничител на максималната скорост на 180 км/ч. След него ще излезе и серийният електрически хечбек Renault 5. 

Снимки: Renault

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 и 17 ( преди 2 години )
    Акъл море,глава шамандура.Хич те няма приятел!
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Важат ( преди 2 години )
    Зое беше първата кола с 43-киловатов токоизправител под капака, когато излезе (демек може да вкарва 43 киловата променлив ток в батерията), а днес е единствената масова кола, която може да зарежда с 22 киловата променлив ток. Щото една такава станция AC 22 kW струва хиляда кинта, а 25 кВт. DC правотокова станция е 20 бона. Със Зое имаш станция за 20 бона под предния капак! Такива ги имат 2-3 коли за над 100 бона и то като екстра.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Рено и без друго са номер едно в света по иновации.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Разбирач ( преди 2 години )
    Тези коментари оплюващи Рено ги драска един и същ ***!Ей не се спря бе п.мияр.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 7 Рено имат и знанията и уменията и възможностите да го постигнат.Така,че и трите неща са изпълними напълно.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 8 с изключение на няколко участъка в немско,навсякъде в Европа ограниченията са до 140 км/ч и се спазват,защото иначе глобите са яко солени,та тези 180 км/ч са напълно достатъчни и дори за немските участъци.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6,Нисан може да извърти един японски омлет на Рено и нищо повече,за да не се окаже на бунището на забравата. Все пак Рено държи контролния пакет акций на Нисан и не могатдори да пръ.нат без Рено.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1 ограничението се налага за да се удължи живота на батерията,както и пробега,а с изключение на някой места в Германия в цяла Европа ограниченията са 130 или 140 км/ч,а като ги превишеш и нарушиш виж какво се случва в клипа с нидерландеца бягал от полицията с 240 км/ч.Много ти знае гагата,ама малко ти е пипето в кошницата на раменете ти.
  • #3
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Исканици ( преди 2 години )
    Едно е да искаш, друго е да можеш, трето и четвърто да го направиш! Особено сега, когато Нисан им врътнаха кранчето за технологиите.
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до 2 ( преди 2 години )
    Да бе - когато е за рено - "китайците са яко напреднали", когато е за Мерцедес бил "китайски евтинджос"! Само, че те нито са особено напреднали, освен да копират, нито пък имат съществен дял в Мерцедес!!