Икономията на гориво и производителността са основните характеристики на двигателите, използвани в автомобилната индустрия. Има обаче и още едно много важно качество - възможността за тяхното използване в най-различни превозни средства, а дори и в машини, които имат съвсем различно приложение.
Това се отнася както за някои от най-простите двигатели на Fiat, например, така и за един от най-великите мотори на Ferrari, създавани някога. Историята обаче познава много такива примери, за които ще стане дума сега.
Двигателите, поставяни на най-много различни автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Носещ името на район на Париж, където се намира щаб-квартирата на Renault, двигателят Billancourt е разработен за първия автомобил на френската марка след Втората световна война - 4CV (известен на някои пазари и като 750).
С обем от 603 кубика до 845 кубика, той задвижва много малки модели на Renault, както и първите спортни коли на Alpine. Моторът се използва до 1985 г., като има и високопроизводителна версия, известна като Ventoux.


5