IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

15 факта за най-желаната Toyota в историята

От "Бързи и яростни" до драг рекордите, четвъртата Supra заслужено е легенда

Когато кажем "Supra", почти никой не си представя текущото пето поколение на японския модел, което е на практика леко трансформирано BMW Z4 и се прави на същата поточна линия в завода на Magna Steyr в Грац, на която и баварският му братовчед.
 
  
Toyota Supra
  
    
И също така никой не си спомня за първите две генерации, родени през 70-те и 80-те, които бяха просто модификации на тогавашната Celica. Третото поколение (A70), дебютирало през 1986 вече като напълно отделен модел, заслужава своето място в историята. Но въпреки това девет десети от автомобилните фенове при името Supra си представят именно четвъртата генерация - А80, произвеждана между пролетта на 1993 и лятото на 2002 година.
За огромното мнозинство това е колата, карана от Пол Уокър в оригиналния "Бързи и яростни". Но за истинските познавачи Supra IV е прочута най-вече с легендарния 2JZ - може би най-великия двигател, създаван някога от Toyota.
    
   
15 факта за митичната Supra (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бе те неслучайно са толкова успешни, тия японски легенди. Супра - катастрофални продажби, спряна 2002, върната 20 години по-късно като BMW Z4. Lexus LFA вече не съществува и не знам дали успяха да направят и 500 бройки. А при финансовите резултати на Нисан мисля, че и G-TR най-после ще иде там, дето отдавна му е мястото
  • #9
    21 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Насакото, най-добре си купи едно японско дилдо, което, както е известно, е най-бързото в света, и получи най-после някакво удовлетворение, вместо да пълниш форумите с избиващите си комплекси.Има хубави японски коли и скапани японски коли. Има хубави германски коли и скапани германски коли. Има също и различни вкусове и потребности.Всеки, който твърди друго, е просто фанатик и микромозък
  • #8
    13 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всеки човек ,който иска бърза кола мечтае не за скучно БМВ М3 седан като на дядо си, а за бързо купе като Супра, Honda S 2000, NSX, Skypline или Nissan GTR, защото тези коли първо изглеждат спортно,а не са скучни седани като бмв, и второ много по-бързи са от БМВ!
  • #7
    18 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Общо взето и денс цялата германска автоиндустрия с иззключение на Порше, която е специализирана само в спортни купета , няма отговор на Lexus LFA и Nissan GTR. Защото когато японците се захванат да правят бързи коли, ги правят най-добрите в света.
  • #6
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нищо не са напроавили другите марки, японските са най-спортните бегачки в света. Всеки като каже японска бегачка се сеща за такова купе, а като кажеш германска се сещаш за бавна, скучна тромава кола седан.
  • #5
    4 rate up comment 21 rate down comment
    Кимоното ( преди 3 години )
    Участия в Бързи и прости по скоро е лошо за имиджа на една кола. Все пак щом е направено за пубери няма как иначе. Всичко останало са неща които всяка една марка е направила. Тойота безспорно е най малки спортната кола в света. И японските коли са също така най малко спортните.
  • #4
    12 rate up comment 26 rate down comment
    Propov ( преди 3 години )
    Еее Япомец, пак оплеска хубавата статия със заяждане. Почети малко пък ти за М моторите на БМВ (ама не само за новите) че да не се излагаш. А това, защо Супра потдава на много тунинг е ясно - каросерия и мотор с много резерви. Но в същата лига са и Нисан Скайлайн, и Хонда Сивик и др. Супра е прекрасна кола, но не е нещо недостижимо. И все пак хората мечтаят за М3 , ама щото им е скъпо си купуват Японка и я тунинговат. Японеца , май имаш да четеш и ти доста!
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не ми харесва тази Тойота, но ако всичко това е вярно за лесен тунинг, много к.с. и пословична здравина едно голяма ЕВАЛА. Все пак секундите и макс км са важни, ама ако ни ме грабни външно като дизайн, интериор и емоции... не е моята кола.
  • #2
    29 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Страхотна кола. Жалко че Toyota пропиляха шанса да направят оригинална нова Supra и вместо това се опитаха да пробутат на феновете преоблечено BMW Z4
  • #1
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Да четат премиум голфаджии, беенве и прочие прехвалени немцки грозотии, висящи по сервизи!