fallback

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.         10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Да бе, за това в Германия ги карат по милион километра дизеловите Мерцедеси, щото "пукат глави като пуканки". Вие нормални ли сте бе ? Или искате само да слагате нафта и да върви без да пипаш нищо. Верно е, че старите Мерцедеси вървяха и без нафта, квото сложиш в резервоара, ама аре малко по-сериозно !
  • #8
    До 7 ( преди 3 години )
    "CDI на Мерцедес" са двигатели от пет поколения и три различни семейства, които нямат много общо помежду си.
  • #7
    ... ( преди 3 години )
    m57 с чугунена глава няма,изключително здрав мотор.2.0хди на пежо 90 и 109 коня е изключителна рядкост бош система.цди на мерцедес е безпроблемен ако се обслужва на време.Хондата е пълен *** казвам го от 10 годишен опит с ремонтирането на автомобили и все пак няма кола без кусури
  • #6
    Нема нужда ( преди 3 години )
    Точно пък CDI на Мерцедес е най-калпавия дизел! Пука глави, като пуканки при най-малко напъване и вдигане на температура, като за сметка на това пикаещите дюзи са като "Добър ден" и се вадят толкова "лесно", че по добре да си купиш цяла оборудвана глава 2 ра ръка! Те и затова главите пък се намират на цената на цял двигател!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Карам Е39 3.0д 184 коня, не е пипано нищо по мотора, няма чипове и т.н. Преди 6 години я купих на 260 000 км. (уж). Сега е на 430 000 и мотора спи ! Веднага й махнах вихровите клапани като я купих. На колко километра е реално не знам, но съм много доволен. Като цяло колата е много здрава. Автоматик.
  • #4
    Разбирача от Враца ( преди 3 години )
    Хубавия дизел е служебния аз така знам с нашата скапана нафта нема хубави дизели бацета не се лъжете да купувате полвината са издухани а пък и аз не съм и фен на тез пусти дизели бензинката си е друго нещо сложи и една газчица и си пей.
  • #3
    Bmw M57 ( преди 3 години )
    Говоря от личен опит. Бмв 525д от 2002 г. Купих го на 168 000 км два месеца по-късно се счупи турбото. 7 месеца по-късно засмука вихровите клапи, изкривиха се два клапана новото турбо издържа. След като оправих всичко го карах още 7 години (близо 100 000 км). Този двигател е супер як, както винаги проблема е не от каране а от калпави сервизи (които идея си нямат как се поддържат тези коли)
  • #2
    Гошо ( преди 3 години )
    Един приятел си беше купил Е39 3.0d, на 250к км и викаше, че било самолет... После случайно разбра, че не е на 250к км, а на 800к км и реши да го продаде за всеки случай... :)))
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Браво, добре че включихте бмв M57 в класацията. Карах преди години такъв и го продадох на 200хил. нищо не беше пипвано по него, 0 разход на масло. Доколкото знам масово се търсят тези двигатели да ги монтират в нисан патрол за офроад макар че вече са на пределна възраст.
fallback
Последни