fallback

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.         10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Бмв-то ( преди 3 години )
    М57 е читав мотор, ако карате предимно извън града или на магистрала. В града си гори прилично, а и си има болежки и той. Малко изненадващо точно той да е на първо място. Веригите са му кекави и не са особено пригодни за смяна. Дюзите са проблем с нашето гориво и ако не го връзваш редовно на диагностика докато разбереш, че някоя не е в норми си с дупка в буталото. Тоя с двете турбини си хапва лагерите на коляновия вал, а не е рядкост и нафтовата помпа да метне стружки в дюзите и става забавно...
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    M57 е легенда. Вече карам следващото поколение на този двигател N57 но той не е толкова надежден. Това с вихровите клапи е така, но те се свалят лесно и от човек без много умения и от там нататък си сигурен, че той двигател ще умре след всичко друго по колата.
  • #17
    Hajmana ( преди 3 години )
    До коментар 15JTD е на 6 място и е споменат в първата част на класацията.
  • #16
    Ицо ( преди 3 години )
    Личен опит ! Мерцедес W211 2.7 CDI - ЖЕЛЕЗЕН !!!
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Шано класация. Къде е JTD
  • #14
    187 ( преди 3 години )
    2151-2147=4, не 3...
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизелът на Хонда е здрав.Карам този, който е 2.2 i-DTEC 150 коня.Все пак трябва да призная, че след 180 000 к започна да харчи масло.На 5-6 000 км се налага да се долее 0.5 литра.Незнам дали е нормално това.
  • #12
    fomoco ( преди 3 години )
    Мондео 1.8tdci 125к.с.,купено от Мото Пфое ново, на 700хиляди е сега,двигателят държи,не гори масло.Сменени дюзи,турбо,егр клапан.Нафтата от бензиностанция,маслото когато се сетя.Много приличен мотор.
  • #11
    Любо ( преди 3 години )
    Редовият 6цилиндров дизелов двигател на БМВ в действителност е един от най-надеждните, които някога са произвеждани. При правилна експлоатация без проблем може да издържи между 700000 - 1млн. Км.
  • #10
    Оризарин ( преди 3 години )
    Какво прави тук това недоразумение на ***?
fallback
Последни