fallback

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.         10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #41
    Jorestia ( преди 4 месеца )
    Аз имам V70 D5 много ми харесва колата,ако скапаняците ми забпаняват даси я карам по-скоро няма да имам *** и нито лев на мафиотската държава айде айде какво само с шофьорите се занимават тия *** алчни в парламента и тея с тоя факан евросъюз щени налагат само тъпите си еко норми...Няма даси купя електричка никак неса изгодни нито удоволствието го има даси прередиш скоростите и т.н
  • #40
    анонимен ( преди 4 месеца )
    2.4D D5 съм го виждал в 2008 Volvo V50 (комбито на 2рото поколение S40), сигурен съмбеше 2.4, 5цил около 170-180к.с. лично го карах.V50 го няма в списъка тук, следователно дизел на Peugeot ли е, или си е бил оригиналния D5 на Volvо?
  • #39
    Андрей ( преди 1 година )
    ОМ 646 как може да е на 5-то място?БМВ произвеждат най-калпавите мотори и са на 1-во място
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    Peugeot 2.0 hdi ли точно?! Имах такъв на едно 307 sw. По *** двигател никога не е правен! Една перка на двг-то, с две степени. Втора степен се регулира от един варезистор, който в оригинал работи до 45градуса. При по-висока температура не отваря и втора степен йок! ДВГ прегрява и хвърля гарнитура на секундата. Това е най простия двигател който хвърля гарнитура още при първото прегряване!!!
  • #37
    колкдо да сса надежд ( преди 1 година )
    докато несе счупи скъпата периферия около тях.
  • #36
    Име ( преди 1 година )
    34 е типичният ***, който хем не разбира нищо, хем си напълнил главата с тъпотии от кварталните "състезатели".
  • #35
    анонимен ( преди 2 години )
    Знаете ли защо BMW и Mercedes не произвеждат никакви лодки?Защото няма как да ги бутат във водата...
  • #34
    анонимен ( преди 2 години )
    Хубав и дизел с анесъвместими понятия в едно изречение.Смърдящ,кадящщ,тракаш,вибриращ и със скъпи ремонти са точните определения.
  • #33
    Stanetzz ( преди 3 години )
    Имам Пежо 406 2.0HDI, на 340к км е, от които аз съм навъртял 220к. Безпроблемен двигател, по не го съм сменял само ремъци и демпферна шайба. Толкова здраво и безпроблемно, че не ми даде сърце да го продам, и си го пазя за резервна кола.
  • #32
    Mitco ( преди 3 години )
    Vilvo v 4o..imam oy 20 godini..goliam 4uk e...nikoga ne me osravil...no ako samo moje6e da govori kolicata...
fallback
Последни