IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Spring започва от 33 100 лeва в България

Първият електромобил на румънската марка ще се предлага в три варианта

Румънският производител Dacia започва от днес да приема поръчки за първия си електромобил - Spring, а вече са ясни и цените на модела за българския пазар, като доставките до крайни клиенти ще стартират през есента.


Dacia Spring


Новата Dacia Spring първоначално ще бъде достъпна в два варианта - за частни клиенти и да сподели пътувания, а през 2022 година ще излезе и версия N1 Cargo, която ще бъде само с две места и с увеличен обем на багажника.

Цените на българския пазар стартират от 33 100 лв., като за тази сума клиентът получава ниво на оборудване Comfort. То включва климатик, радио с Bluetooth, USB-изходи, 14-цолови стоманени джанти, тапицерия от текстил и кабел за зареждане Mode 3 Type 2. Срещу доплащане от 790 лв. се предлага кабел Шуко.


Dacia Spring


Версията Comfort Plus струва 35 950 лв., като включва мултимедия и навигация със 7-инчов екран, USB-портове, камера за заден ход, черна тапицерия с кафяви елементи, оранжеви декоративни елементи и оранжеви корпуси на огледалата. В допълнителното оборудване влизат комбинират порт CCS за бързо зареждане (790 лв) и кабел Шуко (790 лв).

От Dacia потвърдиха и техническите характеристики на Spring - мощност от 44 к.с., като пробегът с едно зареждане на батерията е 230 км по цикъл WLTP и 305 по цикъл WLTP City (градски условия).

Снимки: Dacia

0 от 500
  • #25
    7 rate up comment 6 rate down comment
    snaky ( преди 3 години )
    До 23тата шматка: живея много по на запад от кебапчииницата в Белград, до която ти си стигнал и познавам много хора, които живеят в къщи и нямат никакви проблеми с това къде си паркират колите. Въпреки това карат малки колички тип Клио, i10, Туинго, Смарт и други такива.
  • #24
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Dido ( преди 3 години )
    Рено Зои в Германия от няколко месеца е на около 16 000 евро, но гледам не са се наредили на опашка да ги купуват,а е много по-кола от това!!Става за служебни коли в града и нищо повече.Хората изчакват да се развие технологията и да си сменят колите със смислени ел.варианти,а не да трупат безмислени играчки! Кола за града, кола за извън града, кола за ски! Тука взехте да бъркате колите с тениски!
  • #23
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Джоди ( преди 3 години )
    Цената в Румъния започва от 7700, а в Германия от 11 600! Тука нещо не е цена! Ама хората имат Програма за обновяване на автопарка! Тях не ги управляват самогъзници! По добре че няма субсидии тука ама е добре да има индивидуални паркоместа със зареждалки на които да не спират други коли...Софиянци много имат мерак на инвалидно място да спират....без да имат основание за това
  • #22
    11 rate up comment 24 rate down comment
    До всезнайковците ( преди 3 години )
    Хорица които най-западната точка до която са стигали са гебабчийниците в Белград да не говорят за "нормалните" държави и 2,3 кола в семейството!! Щото всяко парко място си струва кинтите!А семейство което може да си позволи жилище с гаражи та да си зареждат елктричката, няма да си купи дачия!!Това е таратайка за пицарии и бедни фенове на Мъск!Никой човек с акъла си не би си купил подобна безмислица за лично ползване!!
  • #21
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Дзидзаки ( преди 3 години )
    С нарастването на електеомобилите цените на горивата ще падат и тогава ще си купя Камаро 69-та 350-400 коня и ще правя бърнаути по светофарите да опушвам електричките
  • #20
    24 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хора които карат 20 годишни коли като почнат да плюят новите коли и цената направо нямам думи. Ако беше с 2 бона по евтино все едно бяха готови да я купят
  • #19
    22 rate up comment 6 rate down comment
    snaky ( преди 3 години )
    Абе шматки, никой няма да си я купи тази кола като единствена кола. Не е и направена за това. Никой не ви търси вас като клиенти. Не виждате ли, че е предвидена да се купи като 2ра, дори 3та кола в нормалните държави, за градско споделено ползване и за доставки в града.
  • #18
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Аве аз ( преди 3 години )
    В Румъния от тази цена вадиш над 20000лв. държавна помощ за покупка на електромобил!!!
  • #17
    21 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе преди като дизела вдигаше 130 км/ч и ускоряваше за 18 секунди 100 км/ч. беше много хубав и икономичен, само че тракаше, е кво толкова казваха дизелджиите трака ама икономичен, пуши,ама малко нафта харчи, не върви,ама пестя пари и се возя. Така караха Golf SDI, Kadett 1,7 d, Golf 1,6 d, Audi 80 1,6 d, Citroen AX 1.1 diesel, Mercedes 200D 70 коня и 2 тона купе. Значи те бяха хубави,а това не е така ли? Ами това върви като тях,ама нито трака,нито пуши.
  • #16
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Пинко ( преди 3 години )
    Айде пак реклама на румънски щайги.