IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Dacia Spring започва от 33 100 лeва в България

Първият електромобил на румънската марка ще се предлага в три варианта

Румънският производител Dacia започва от днес да приема поръчки за първия си електромобил - Spring, а вече са ясни и цените на модела за българския пазар, като доставките до крайни клиенти ще стартират през есента.


Dacia Spring


Новата Dacia Spring първоначално ще бъде достъпна в два варианта - за частни клиенти и да сподели пътувания, а през 2022 година ще излезе и версия N1 Cargo, която ще бъде само с две места и с увеличен обем на багажника.

Цените на българския пазар стартират от 33 100 лв., като за тази сума клиентът получава ниво на оборудване Comfort. То включва климатик, радио с Bluetooth, USB-изходи, 14-цолови стоманени джанти, тапицерия от текстил и кабел за зареждане Mode 3 Type 2. Срещу доплащане от 790 лв. се предлага кабел Шуко.


Dacia Spring


Версията Comfort Plus струва 35 950 лв., като включва мултимедия и навигация със 7-инчов екран, USB-портове, камера за заден ход, черна тапицерия с кафяви елементи, оранжеви декоративни елементи и оранжеви корпуси на огледалата. В допълнителното оборудване влизат комбинират порт CCS за бързо зареждане (790 лв) и кабел Шуко (790 лв).

От Dacia потвърдиха и техническите характеристики на Spring - мощност от 44 к.с., като пробегът с едно зареждане на батерията е 230 км по цикъл WLTP и 305 по цикъл WLTP City (градски условия).

Снимки: Dacia

0 от 500
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До №45 да обаче в Индия не е електрическа а с бензинов двигател 2 бр. мисля беше се предлагаше в зависимост от нивото на оборудване,за това е 20 хиляди лв.,тази е на ток и това е много основна разлика.
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До № 22,когато това стане ще можеш да си караш Самарото/Камарото/ най-много в двора или някое затворено междублоково пространство,до градската част няма да те пуснат,камо ли да правиш понички.
  • #46
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До №16.Хубаво е "умен" да направиш реклама на българска "щайга" като румънската,ама няма да ти се отдаде защото освен кафяви купчинки в *** друго не правите и се имате за големи разбирачи.Каликтковци бездарни,не виждате ли,че всички ни зъобикалят и дори кенефна хартия не произвеждаме какво останало до коли.
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Тази в Индия е 10к евро. Renault kwid btw е копие почти, ако ви е интересно. Ако е 20к лв тук ще е съвсем друго. Супер жалко, че нямаме още субсидии. И какво като премахнат след години преференциите. От страх да се прецакаш ще откажеш толкова мн преимущества? Не излизаш от вас, котката да не ти издиша въздуха в колибата?
  • #44
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    Чета половината коментари и се чудя : всички които пишат за субсидии , безплатно паркиране , возене в бус ленти и прочее екстри за собствениците на електрокари наясно ли са че това са решения които ще са в сила само докато достатъчно наивници налапат въдицата ? След това всичко това ще се премахне а дори и ще се добави еквивалента на акциза на горивата . И всичко това ще се случи още докато сте със първата си електричка . Любопитно ще ми е да ви видя как ще се оплаквате тогава.
  • #43
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Даденостите ( преди 3 седмици )
    При 10 хил. евро субсидия в Румъния и почти нулеви ежедневни разходи, колата се самоизплаща за норматив. Докато всяка кола на бензин и дизел я ПЛАЩАШ ТИ втори и трети път с гориво, данъци, консумативи, ремонти и платено паркиране. При първия случай след години имаш пари за нова, при втория имаш дългове и купчина ламарина за скрап, нищо повече.
  • #42
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ВсичкоТок ( преди 3 седмици )
    790 лв не е кабел Шуко, а мобилна монофазна зарядна станция с накрайник Шуко. При колите на ток няма такъв вариант кабел директно от мрежата в колата. Винаги между тях има зарядна станция, било то на стената или по средата на самия кабел (мобилна). Мобилните зарядни могат да са до 7.4 kW (монофазни) и до 22 kW (трифазни) като трифазните можете да ги включвате (със съответен адаптор) на всички видове трифазни контакти в страната и ако конкретната кола приема трифазен ток, зареждате много по-бързо
  • #41
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    само цената на бензина те спира да вземеш едно камаро.. еххх пусто.-
  • #40
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    #39 дзидзаки само да ти кажа - ако си щял, да си си купил... тия приказки са от пред блока - ще ще ... :)
  • #39
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Дзидзаки ( преди 3 седмици )
    200 метра не са всичко.