IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Spring започва от 33 100 лeва в България

Първият електромобил на румънската марка ще се предлага в три варианта

Румънският производител Dacia започва от днес да приема поръчки за първия си електромобил - Spring, а вече са ясни и цените на модела за българския пазар, като доставките до крайни клиенти ще стартират през есента.


Dacia Spring


Новата Dacia Spring първоначално ще бъде достъпна в два варианта - за частни клиенти и да сподели пътувания, а през 2022 година ще излезе и версия N1 Cargo, която ще бъде само с две места и с увеличен обем на багажника.

Цените на българския пазар стартират от 33 100 лв., като за тази сума клиентът получава ниво на оборудване Comfort. То включва климатик, радио с Bluetooth, USB-изходи, 14-цолови стоманени джанти, тапицерия от текстил и кабел за зареждане Mode 3 Type 2. Срещу доплащане от 790 лв. се предлага кабел Шуко.


Dacia Spring


Версията Comfort Plus струва 35 950 лв., като включва мултимедия и навигация със 7-инчов екран, USB-портове, камера за заден ход, черна тапицерия с кафяви елементи, оранжеви декоративни елементи и оранжеви корпуси на огледалата. В допълнителното оборудване влизат комбинират порт CCS за бързо зареждане (790 лв) и кабел Шуко (790 лв).

От Dacia потвърдиха и техническите характеристики на Spring - мощност от 44 к.с., като пробегът с едно зареждане на батерията е 230 км по цикъл WLTP и 305 по цикъл WLTP City (градски условия).

Снимки: Dacia

0 от 500
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 45 да обаче в Индия не е електрическа а с бензинов двигател 2 бр. мисля беше се предлагаше в зависимост от нивото на оборудване,за това е 20 хиляди лв.,тази е на ток и това е много основна разлика.
  • #44
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 22,когато това стане ще можеш да си караш Самарото/Камарото/ най-много в двора или някое затворено междублоково пространство,до градската част няма да те пуснат,камо ли да правиш понички.
  • #43
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 16.Хубаво е "умен" да направиш реклама на българска "щайга" като румънската,ама няма да ти се отдаде защото освен кафяви купчинки в *** друго не правите и се имате за големи разбирачи.Каликтковци бездарни,не виждате ли,че всички ни зъобикалят и дори кенефна хартия не произвеждаме какво останало до коли.
  • #42
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тази в Индия е 10к евро. Renault kwid btw е копие почти, ако ви е интересно. Ако е 20к лв тук ще е съвсем друго. Супер жалко, че нямаме още субсидии.И какво като премахнат след години преференциите. От страх да се прецакаш ще откажеш толкова мн преимущества? Не излизаш от вас, котката да не ти издиша въздуха в колибата?
  • #41
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Чета половината коментари и се чудя : всички които пишат за субсидии , безплатно паркиране , возене в бус ленти и прочее екстри за собствениците на електрокари наясно ли са че това са решения които ще са в сила само докато достатъчно наивници налапат въдицата ? След това всичко това ще се премахне а дори и ще се добави еквивалента на акциза на горивата . И всичко това ще се случи още докато сте със първата си електричка . Любопитно ще ми е да ви видя как ще се оплаквате тогава.
  • #40
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Даденостите ( преди 3 години )
    При 10 хил. евро субсидия в Румъния и почти нулеви ежедневни разходи, колата се самоизплаща за норматив. Докато всяка кола на бензин и дизел я ПЛАЩАШ ТИ втори и трети път с гориво, данъци, консумативи, ремонти и платено паркиране. При първия случай след години имаш пари за нова, при втория имаш дългове и купчина ламарина за скрап, нищо повече.
  • #39
    9 rate up comment 2 rate down comment
    ВсичкоТок ( преди 3 години )
    790 лв не е кабел Шуко, а мобилна монофазна зарядна станция с накрайник Шуко. При колите на ток няма такъв вариант кабел директно от мрежата в колата. Винаги между тях има зарядна станция, било то на стената или по средата на самия кабел (мобилна). Мобилните зарядни могат да са до 7.4 kW (монофазни) и до 22 kW (трифазни) като трифазните можете да ги включвате (със съответен адаптор) на всички видове трифазни контакти в страната и ако конкретната кола приема трифазен ток, зареждате много по-бързо
  • #38
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Дзидзаки ( преди 3 години )
    200 метра не са всичко.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Миналия месец напълниха града със Zoe за споделено ползване, пробвах ги няколко пъти - стават
  • #36
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нали щеше да започва от 20 000 лв! Това е в класа на клио и поло, все пак. Поредния кьор фишек.