IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Оборотите: митове и реалност

Вредно ли е наистина да се кара на ниски, и при какви обороти колата е най-икономична?

Напредъкът на технологиите все повече ни разтоварва от отговорностите по управлението на автомобила. А също и от познанията за него, защото, когато всичко се върши от електрониката, за какво им е на повечето хора да знаят как точно функционира? Това се отнася и за ключовия въпрос при какви обороти е най-добре да се кара. Все повече стават автомобилите с автоматични трансмисии, където този въпрос се решава от електрониката, а с нашествието на електромобилите той вече съвсем ще отпадне.
  
  
млад шофьор, учебен
Ръчната трансмисия е нещото, което причинява най-много стрес на начинаещите шофьори. Това е така и заради големия брой противоречиви и често откровено погрешни "съвети", които витаят в пространството
  
  
Но междувременно колите с ръчни трансмисии си остават внушително количество, а и на пазари като българския надали скоро ще бъдат изместени. Така че нека още веднъж напомним някои важни неща за оборотите, които по-скорошните шофьори може и да не знаят. Важно е да уточним, че тези препоръки се отнасят до бензиновите двигатели.
  
  
Митовете и реалностите за оборотите (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Понякога, карам много бавно, 10 км/ч, имам нужда да включа на 1 ва скорост. Как да стане? Не мога да спра.
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    do 10 ( преди 1 месец )
    извинявам се дистанцията е 161000 километра моя механична грешка - прилагам източник на информация mercedes-benz-media.co.uk/en-gb/releases/233
  • #13
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Brum brum ( преди 1 месец )
    Не, кефа е автоматик с лостчета на волана. Комфортно, когато ти се иска, каране с един крак. Незаменимо в задръстване! А когато натиснеш в завоите - и двата крака - газ-спирачка!
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до 11 ( преди 1 месец )
    Щом Бричката ти е източник, няма какво да спорим :)
  • #11
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    до 11 Напротив, кефа е при ръчката. Автоматика е за улеснение.
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Един познат си купи едно дърто бмв на 360 000 км , автоматик и 40 хил км по-късно продължава да си е добре.
  • #9
    15 rate up comment 9 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Откакто ръчните кутии станаха с демпферен маховик, изкарват колкото изкарва и един автоматик а ремонта и на двете е еднакъв. В тубата може да видиш при бричката, когато бе в сервиз за скоростни кутии, какво казаха експертите. Накрая ги пита, кое е по-доброто и човека каза автоматика, същата поддръжка като ръчката като цена на ремонта а кефа е много по-голям. Така, че тия стари мантри за автоматите от преди 20г. не са актуални.
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    8-ми ,я си провери инфото, че ако това разстояние е вярно и е изминато в месец от 31 дена , означава ,че са изминавани по 650 км на час:)))
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако трябва да вярвам на колата, при при изкачване със скорост 60км/ч трябва да съм на пета...
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колкото по-високооборотен е един мотор толкова по-бързо се износва.Разни двигатели които развиват високи обороти обикновено загиват след 50-100 хил км.Mercedes-Benz E 320 CDI със 6 цилиндров дизел и 220 коня мощност има световен рекорд от изминати (482,802 km) в рамките на един месец без повреда-класически дизел с ниски обороти.Същата марка монтира v6 s 1300 коня на една от супер колите си. Препоръчително време за основен ремонт или смяна на двигател- 50000 хил км