IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 сигурни начина за съсипване на двигателя

Тези действия лесно може да бъдат избегнати и това ще ви спести доста главоболия

Трябва първо да уточним, че в случая става дума за традиционния двигател с вътрешно горене, най-вече бензинов. Това обаче се отнася до голяма степен и за хибридните задвижващи агрегати, които са наблъскани с нови технологии, както и за високотехнологичните турбомотори с малък работен обем и чувствителна електрическа система (в това число и с дилезово гориво).

При всички тях има опасност от бързо съкращаване на ресурса заради елементарни действия, извършвани от шофьора на автомоила. При това, тези действия изглеждат напълно безобидни, но трябва да бъдат избягвани на всяка цена, категорични са експертите от Autonews.


5 сигурни начина за съсипване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    глупости ( преди 4 седмици )
    за пореден пъ се убеждавам в абсолютните глупости които този саит пише аз имам автосервиз и работя това от доста години и понякога ме хваща яд как хора които не знаят дори къде е щеката за маслото пишат такива тъпанарщини
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    от опит ( преди 4 седмици )
    Това с добавките май е истина, зареждах обикновен дизел от и филтърът влизаше в самопочистване на всеки 220-250км, като видях че цената на дизела с добавки падна на около 1€ зареждах от него и започна да чисти на 130-160км, за всеки случай заредих още 2 пъти по 30л и продължи със същия интервал, та въпреки че много ти го хвалят- не е много препоръчителен за .
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    №8, Ако говориш за БГ, може и да не било скоро. Но има алпийските райони, зимта на ски? Сутрин съм виждал -25С дори. Много добре ги знам тези неща, не карам от вчера кола (и не винаги е била модел слязал вчера от конвейра). Има случаи, когато колата трябва да поработи на място 2-3-5мин преди да се тръгне и няма кой да ти направи проблем за това. Само да кажа, че съм виждал полицаи (не в БГ) да седят в колата на запален мотор (за да се топлят). Старт/Стоп не работи над 30 и -5-10 и нататък..
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До #7 ( преди 4 седмици )
    Кога последно е било -20, че не мога да св сетя ;) това са супер редки случаи. А знаеш ли при такива ниски температури колко време му е нужно на маслото в скоростната кутия, за да се загрее? Винаги карам коли, които още не са вторични суровини и скоростната кутия включва и при -10 (при по-ниски предпочитам да не карам, защото каквото и да правиш, съсипваш двигателя при студен старт). А като спра, двигателят сам гаси и после сам пали. Технология поне на 15 години ;)
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    №4 и 5 - Аман от еко талибани, които не слизат от колата. Вие гасите ли колите като спрете? Нима си чисите стъклата преди да запалите? Вие на -20С, кола карали ли сте? Че маслото в ск кутия е желе и едва превключва. На "запад" или "нормалните" държави по такси стоянките на гарата знаете ли какво е? Автора, малко л*** си, нямяш идея, че преди години, колите нямаха оборотомери. Товгава, Шофьорите си познаваха двигателя по слух. Имам сега, но не го гледам.. колата я усещам
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Пепи шекера... ( преди 4 седмици )
    споделя горчивият си опит от приключенията със служебната неуДачия! ;-)
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Авторе, в много развити страни в Европа, ако те хванат полицаите, се седиш на едно място с включен мотор, ти друсват такава глоба, че ти пада шапката. Откъде ги измисляш тези "препоръки"? Хеле пък това да подгряваш мотор през лятото!!!
  • #4
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 седмици )
    В Европа ако тръгна да бръмча 5 минути на място ще ме окошарт, то е забранено да си почистиш колата от сняг с работещ двигател вие ми говорите да седя 5 минути да "вардя" мотора... Ако не "чуваш" мотора и не усещаш през *** какво става и 20 оборотомера да ти сложат е все тая. А да слагаш добавки на кола на малко километри е най-сигурния начин да и вземеш здравето - добавка се слага когато вече всичко е прецакано и пробваш да минеш тънко. Тва определено са глупости!
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Тази статия е обидна за знаещият две и двеста български шофьор.
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    И, докато загрея мотора, ще пукна бе! Я си оправете правописните грешки, а след това давайте акъл!