Въпреки огромните инвестиции, които правят големите производители в разработката на свои модели, дефекти дори в нови автомобили все още се срещат. Те се проявяват, когато превозното средство навлезе в реалния живот и започна да се подлага на сериозни натоварвания.
В Европа има агенция, наречена „Система за бърз обменна информация“, която има за задача да открие рисковете за безопасността на всички продукти, продавани в ЕС, в това число и автомобилите. Тя информира производителите за открити дефекти и ги принуждава да вземат мерки. А те са организирането на сервизни акции, при които повредата бива отстраняване за сметка на компанията-производител.
Уебсайтът car-recalls.eu е специализиран в дешифрирането на данните от системата и състави списък на моделите с най-големи сервизи акции в Европа за 2020 година. Той съдържа общо 30 марки, които са били принудени да изтеглят и ремонтират свои автомобили в Европа през последните 12 месеца
Марките с най-големи сервизни акции в Европа за 2020 година (ГАЛЕРИЯ):
Две изтегляния в сервиза засегнаха електрическия Mitsubishi i-MiEV (на снимката) заради опасност от проникването на вода в спирачната вакуумна помпа. Вторият проблем беше с неправилно заваряване на предно окачване на Pajero, докато при Outlander беше установен дефектен заден колан.