IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шеф на Volkswagen: Skoda има най-голям потенциал в групата ни

Няма шанс чешката марка да започне да се конкурира с Dacia, категорични са във Волфсбург

"Skoda има най-големия потенциал за растеж сред обемните марки на Volkswagen Group, тъй като е привлекателна за по-традиционно мислещите купувачи на бюджетни автомобили", заяви директорът по продажбите на VW Group - Кристиан Далхайм, цитиран от Automotive News.


Skoda


Според него, автомобилите на чешкия производител са идеалното средство за справяне в сегменти, където хората не могат да си позволят коли с по-висока цена. В същото време обаче Skoda няма да бъде препозиционирана, за да се конкурира с Dacia, която е нискобюджетна марка на Renault.

"Подобно сравнение не е уместно, защото не искаме да сваляме нивото на Skoda, за да се борим с този конкурент. В момента Skoda има страхотни съперници на пазара, като това са френските марки, както и Ford, разбира се", каза още Далхайм.

Той посочи и маркетинговия слоган на чешката компания - "Simply Clever" (Просто умно), който показва какви са клиентите на марката. Това са хора, които поставят функционалността на автомобила над всичко, като едновременно с това търсят и привлекателна цена. Така Skoda успява да привлече клиенти на други марки, вместо да се случва обратното.

"Що се касае до Volkswagen, тя ще си остане най-обемната марка в групата. Нейните клиенти купуват предимно коли на лизинг, като разчитат на високата остатъчна стойност. Освен това, разполагаме и със Seat, която трябва да привлече младите клиенти към групата", обясни Далхайм.

Снимка: Skoda

0 от 500