Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
Втората генерация на Nissan President се доближава най-близо по харатеристики до Jaguar XJ, но предлага доста по малка вероятност от разваляне. 4,5-литровият V8 под капака на President развива 280 к.с. - предостатъчно за началото на 90-те и ви позволява достатъчно пъргавост да се измъкнете от всяка ситуация. President е първата кола с airbag за краката на пътниците отзад - нещо което се харесва особено на директорите на компании в Япония. Минусът при President, е че настроеното за комфорт окачване не може да се мери с прецизността на BMW 7-ма серия, например.