Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
След втората световна война Япония има нужда да мобилизира обеднялото си население и за това се създава специален клас коли, които ползват данъчни облекчения и безплатен паркинг. Така се създава т.н. ‘кей’ клас коли, който е супер популярен в Япония и до днес. Един от най-ярките му представители е Suzuki Hustler. Този мини превозвач на хора непременно ще разведри всеки на улицата, който види щастливото му лице. Въпреки малките си размери, Hustler може и да се превърне в кемпер като седалките се сгъват във формата на легло за двама.