Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
Ако смятате, че Mercedes CL е едно от първите луксозни купета, то трябва да обърнете внимание на Mazda Eunos Cosmo. Този четириместен турър е първата кола оборудвана с мултимедийна система със сензорен екран и GPS навигация с карта. Освен интериор напълнен до горе с техника, Eunos Cosmo се е предлагала и с три-роторен двигател, който от по-малко от два литра обем изкарва над 300 к.с. Роторния двигател предлага по-гладко разгръщане на мощността дори от V12 двигателите в европейски конкуренти, но за сметка на това не им отстъпва и по жажда за бензин.