IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 вредни навика, които убиват двигателя

Големите проблеми с колата често идват от дребни недоглеждания на собственика

Като всяка техника, и автомобилите се повреждат - и това не е краят на света, разбира се, защото могат да се поправят. Неприятно е обаче, когато повредите са съществени и засягат най-жизненоважните и скъпи компоненти - особено двигателя. А твърде често проблемите с мотора са резултат от привидно дребни, но вредни навици на шофьорите.


10 вредни навика, които убиват двигателя (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Яна ( преди 3 години )
    Моля,кажете нещо за качеството на бензина и различните бензиностанции.Оказа се, че при мен от значение за колата е именно горивото. Карам Форд С-макс хибрид и в един момент започна много да ръмжи и при баир и на равно с ниска предавка,бях като трактор,тромава, двигателят се мъчи.Едва когато смених бензина със стотица колата потегли нормално.С добавка "Юнак" колата започна направо да хвърчи,но последния път отново даде проблем- с бензин от Марешки стотица плюс добавката, пак се мъчи двигателят
  • #7
    33 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Подгряването също е вредно за екологията, а форсирането на място на двигател в населено място е З А Б Р А Н Е Н О! Няма кола, която да съм чакал да загрее и не съм имал кола с проблеми в двигателя за 500 хил. км. Ако гледате, че камионите форсират на място, то е за да вдигнат въздуха.
  • #6
    43 rate up comment 32 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Подгряването на двигателя е пълна Г Л У П О С Т от времето на дядото на автора. С нищо не помагате на двигателя, напротив. Удължавате времето, в което работи студен. Съвременните коли са направени да запалите и да тръгнете. Единствено при много ниски температури (-10 например) и ако усещате неравномерна работа, първо изчакайте. И във всички случаи след като запалите, известно време не искайте пълната мощност от двигателя, докато не достигне работна температура. Но си карайте.
  • #5
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това с дълбоките ловки е особено вярно за автоматиците, че там взлезне ли вода лоша работа.
  • #4
    22 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    думата "клин", и съответно "заклинявам", е от старобългарски, засвидетелствана в средновековни извори, и вероятно оттам е преминала в източните славянски езици като украински и руски. "Блокирам", от друга страна, е неадекватна заемка през английски от старофренски и старофламандски, плод на ниската като цяло грамотност и езикова култура на автомобилните майсторчета в България
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Веднъж се движих с 50-60 км/ч. Бях с натиснат съединител и поставена 2ра скорост.Изплъзна ми се крака и все едно се ударих в стена.Има ли поражения?
  • #2
    17 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам за "Дядото на автора", но гледам, че на снимка 7/10 АЗЛК и 2106 нямат проблеми с дълбоката вода... :-)
  • #1
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Джамбо от Горубляне ( преди 3 години )
    Полезно четиво, един познат си купи нова баничарка и един хубав ден изгоря вентилатора на купето и то точно лятото . Като отиде да го погледнат и майстора взе да разглобява и се оказа че 140 хил км не е сменял филтъра на купето и му излезе през носа