IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 вредни навика, които убиват двигателя

Големите проблеми с колата често идват от дребни недоглеждания на собственика

Като всяка техника, и автомобилите се повреждат - и това не е краят на света, разбира се, защото могат да се поправят. Неприятно е обаче, когато повредите са съществени и засягат най-жизненоважните и скъпи компоненти - особено двигателя. А твърде често проблемите с мотора са резултат от привидно дребни, но вредни навици на шофьорите.


10 вредни навика, които убиват двигателя (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Не съм съгласен със статията, веднъж един специалист ми каза,че не е сменял маслото 7 години и няма никакъв проблем. Оказа се че ставало на въпрос ца павилион зо пържена риба.
  • #17
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Ya ( преди 9 месеца )
    Защо публикувате в различни дни , корено противоречиви статии . На единия ден пише подгряването е отживелица на другата статия не е ... и задължително . Последно ....
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Аз ( преди 1 година )
    Аз си измих двигателя при едни пипове, които мият автомобилите и двигателите с гореща пара. Нямаше абсолютно никакъв проблем с двигателя. Сайтът им е ecocredo.com. препоръчвам ги с две ръце. А иначе трябва да си луд, за да запалиш двигателя и да го форсираш.
  • #15
    8 rate up comment 11 rate down comment
    gog ( преди 1 година )
    Мия си двигателя редовно. На различни коли съм го правил и винаги ефекта е бил от никакъв до положителен. Ако има сняг колота загрява на място защото трябва да почистя снега , иначе леко до светофара и готово. А пък лятото като запаля и веднага прехвърля на газ то навън е 30 градуса , какво загряване.Единственото смислено нещо е хубав антифриз и редовна смяна на масло , примерно 5-6000 км и не повече от 6 месеца , особенно ако се кара градско.
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди имах астра ф, ходил съм на мивка и са ми мили мотора без да покриват каквото и да е . След това палеше без проблеми. А това за влизането на вода в мотора то единствения път за нея е през въздушния филтър, на повечето коли е високо горе и въздуховода е на същото ниво отделно в кутията има дренажи точно поради тази причина та трудно мотора ще засмучи толкова голямо количество вода че да блокира, отделно водата трябва да е с дълбочина поне 60см че да се плиска толкова нагоре в купето .
  • #13
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Кардан Карбураторлие ( преди 1 година )
    Много разбирачи, много нЯщо. Един чакал да загрее, другия му се смее...и всеки знае каква кола да купи, и финансово да се надупи
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    КОЛЧЕВ ( преди 1 година )
    Статията е много точна. Това че куп *** се правят на важни, си е тяхна работа
  • #11
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Дон Педро ( преди 1 година )
    До#9 и 10 : Впрягайте и бийте камшика /на каруцата с магарето/ !!!
  • #10
    17 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Кой ти говори за форсиране на двигателя бе, интеуект? Нали целият смисъл е да потече малко маслото, ПРЕДИ да настъпиш газта и да вдигнеш оборотите. И не е вярно за екологията, защото при студен старт и високи обороти горивото не изгаря пълноценно и се отделят повече летливи органични съединения
  • #9
    17 rate up comment 11 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Яна, не зареждайте от Марешки, ако ще не 100, а 200 да е :D