IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина

Междувременно Илон Мъск пусна на пазара текила по 250 долара бутилката

Tesla вече не е главното действащо лице на европейския пазар за електромобили, показват данните за първите девет месеца на годината, обобщени от анализатора Матиас Шмид. Пазарният дял на американската компания се е стопил от 33.8% през третото тримесечие на 2019 до едва 13.5% за същия период на тази година.
 
 
електромобили, Европа, графика
  
   
За деветте месеца до септември Tesla има 63 000 регистрации на пазарите в EС плюс Норвегия и Швейцария, с 12 000 по-малко в сравнение с 2019. В същото време алиансът Renault-Nissan има 83 000 пласирани електромобила, а Volkswagen Group - 87 000. Статистиката отчита само чистите електрически автомобили (BEV), не и плъг-ин хибридите. На четвърто място с доста ускорен ръст е Hyundai-Kia.
Според експертите причините за отстъплението на Tesla са няколко. Ще се спрем на най-основните.
 
 
6 причини пазарният дял на Tesla да се срине (ГАЛЕРИЯ):


     
        
Междувременно Илон Мъск продължи традициите да предлага необичайни странични продукти под марката Tesla, като представи нов вид текила. Името й е Teslaquila, може да се поръча само по пощата, идва в доста странна бутилка с форма на мълния, и струва... 250 долара шишето.
  
  
Tesla, Teslaquila, текила
    
    
Новият продукт е всъщност роден от една туитър-шегичка на Мъск през 2018. Тогава той отговори на слуховете, че компанията фалира, с ироничен туит, че бил припаднал върху един Model 3, заобиколен от празни шишета "Теслакила", и със следи от засъхнали сълзи по бузите. Два дни по-късно компанията регистрира Teslaquila като запазена марка.

 

0 от 500