IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault влиза в сегмента на премиум-автомобилите

До 8 години компанията трябва да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz и BMW

Френският производител Renault е готов с нов 8-годишен план за развитие, като неговото изпълнение ще стартира от 2021 година. Дотогава компанията ще трябва да се справи със спада на продажбите, причинени от коронавирусната пандемия.


Renault


Планът предвижда Renault да влезе в сегмента на премиум-автомобилите, което да му позволи за се конкурира с марки като Mercedes-Benz и BMW, твърди вестник El Pais, като се позова на генералния директор на компанията Лука де Мео. Новата стратегия е именно негова идея, но преди да започне реализирането и, разходите трябва да бъдат съкратени с около 2 млрд. евро.

"Следващите 2 години ще бъдат много тежки за нас. Готови сме с 8-годишен план, като ще го обяви през януари, но дотогава някои неща в него може да се променят", коментира Де Мео.

Шефът на Renault не пожела да разкрие други подробности, но от думите му става ясно, че основната идея е да се повиши значително имиджа на френската марка. Това означава пълен отказ от разработката и производството на малки и евтини автомобили, които ще бъдат прехвърлени на Dacia.

Идеята на Де Мео е, Renault да увеличи печалбите си, но това да стане със скъпи модели, при които маржът е голям, а не нарастване на продажбите в ниските сегменти.

Снимка: Renault

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    дедооо - дедо! ( преди 1 месец )
    след 8 години я дедото я реното(по приказката за камилата и камиларя)! че ко им спре френската държава ежемесечните финансови ижекции реното ше се гътне и преди теб...
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Дедо ( преди 1 месец )
    След 8 години и нищо да не правят сега, може да се окаже, че ще са по-премиум от немците. Според мен днес в тоя бизнес е много важно да знаеш кой си и къде си и да не *** клиентите постоянно. Рено имат сериозен опит с електричките, със спорта, с японците и т.н. Само трябва да държат фронта, премиумите от зор сами ще се нахендрят. Имам опит с доста нови премиум немски коли - премиум им е само фантазията и цените на сервизите.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Готин ( преди 1 месец )
    Робуването на марки и екстри е характерно за хора с комплекси за малоценност. Всеки производител има и добри и лоши попадения по пътя на развитие. Единствено потребители с правилна оценка на съотношението между цена, качество, удобство и практичност са мерило за характеризирането и разпознаваемостта на марката.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    рено.БъГъ ( преди 1 месец )
    Ко са смейти ве! Чи то рендака открай време сей премиум на премиумити, върх на върхувете и низина на низините! Насаааам народеее! Койту купи 2 рендета ше получи и 1 премиум дачия за тъщъта!!
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Николай ( преди 1 месец )
    ....след един ден даже няма да си спомням тази глупост....същото важи и за директорите на рено,щото може и да са го сънували, а ако си спомнят, значи са за психиатър, щото всъщност не са директори на Рено, а Наполеон....
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ко са чудите ( преди 1 месец )
    пак Пепи Шекера на сцената! утре рендака шей ракета направо! :D
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    ..! ( преди 1 месец )
    вчера беше рено-ферари, днес рено-мерцедес, а иначе абонирани за последните места в класациите за качество и надеждност, навсякъде по света повече от 15 години! смех-смех!!!
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 1 месец )
    необратимите увреждания вече се предават и на ръководството на рено - видно от "премиум" бръщолевията им! Пандемията взема все повече жертви, които така и не се поучиха от зрелищните "премиум"-провали от близкото и по-далечно минало. То не беше вел сатис, то не беше шафран - всичко това едва до С-класата и на 100% гарантирантирани посмешища..
  • #10
    11 rate up comment 4 rate down comment
    До Гост ( преди 1 месец )
    И Сафран имаха, дори беше представителна кола във Франция. Сега Талисман е един клас надолу. А и двигателите на Рено винаги си ги е бивало. Няма нужда да вземат двигател от другаде. Давали са двигатели на Волво и на Джип
  • #9
    7 rate up comment 7 rate down comment
    kantoraru ( преди 1 месец )
    Няма да им е трудно да се конглокират с мерцедес и бмв - на умряло куче нож вадат. Двете "премиум" марки следват пътя на Нокия. Махагони, кожи, алкантари, шарени лампички и пр. са "премиум" от миналото. Арабските шейхове и руските парвенюта ги харесваха /перничани и дупничани ги убожаваха даже и 20годишни/. Истински богатите Безос, Гейтс Зукърбърг, Бъфет ... ги презират Бъдещето е на ел. колата консуматив - баровеца кара и хвърля за рециклиране. Бедния маа крачоли пеша и с маската в трамвая.